• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
7

سرمایه‌گذاری روسیه در ۶ میدان نفتی ایران

  • کد خبر : 36241
  • 28 اردیبهشت 1402 - 0:23
سرمایه‌گذاری روسیه در ۶ میدان نفتی ایران
معاون نخست وزیر روسیه افزود: ایران کشوری است که از لحاظ منابع طبیعی به خصوص در حوزه نفت و گاز، بسیار غنی است و به همین دلیل، همکاری میان دو کشور بسیار اهمیت دارد.

گیلان شهر :رویداد۲۴ وزیر نفت امروز اعلام کرد که قرار است بین ایران روسیه توافق جدیدی در زمینه توسعه میادین نفتی صورت گیرد. به گزارش صداوسیما، وزیر نفت امروز از سرمایه‌گذاری روسیه در ۶ میدان نفتی ایران سرمایه خبر داد.

جواد اوجی وزیر نفت، در حاشیه بازدید مشترک با الکساندر نوارک معاون نخست وزیر روسیه از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، گفت: هدف از برگزاری سالیانه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی این است که ظرفیت شرکت‌ها را به عرصه نمایشگاه بگذارد.

وی افزود: در حال حاضر شرکت‌های توانمند روسی در هفت میدان نفتی ایران سرمایه گذاری و آقای نواک معاون نخست وزیر این کشور توافق کرده که در توسعه ۶ میدان نفتی جدید نیز، سرمایه گذاری کنند؛ بنابراین، زمینه همکاری بسیار خوبی را با شرکت‌های روسی داریم.

وی اظهار کرد: فرصت حضور نمایندگان و شرکت‌های روسی در این نمایشگاه، برای حضور در بازار ایران مهیا شده است. معاون نخست وزیر روسیه افزود: ایران کشوری است که از لحاظ منابع طبیعی به خصوص در حوزه نفت و گاز، بسیار غنی است و به همین دلیل، همکاری میان دو کشور بسیار اهمیت دارد.

وی با تاکید بر این که در حال حاضر برای توسعه همکاری‌ها در این حوزه، برنامه‌های قابل توجهی داریم، گفت: امروز هم فرصت بسیار گسترده‌ای ایجاد شده تا همکاری‌ها را به سطح بسیار بالاتری ارتقا دهیم و شرکت‌های ایرانی و روسی باید مسیر ارتباط میان یکدیگر را پیدا و قرارداد‌های خود را امضا کنند.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=36241

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics