• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 9649
0
بروکس: بدون کمک خدا امکان نداشت

چگونه دیوید تیلور را ببریم، ماموریت غیرممکن!

  • کد خبر : 41682
  • 02 اردیبهشت 1403 - 16:20
چگونه دیوید تیلور را ببریم، ماموریت غیرممکن!
آرون بروکس، کشتی‌گیر آمریکایی، با یک پیروزی غیرمنتظره دیوید تیلور را کنار زد و می‌گوید تنها با کمک خدا راهی مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس شده است.

گیلان شهر /اینجا بخوانید/به گزارش “ورزش سه”، بروکس پس از پیروزی نفس‌گیر جمعه شب در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی آمریکا به سمت تردمیل رفت تا تلاش بیشتری را به کار بگیرد.

او تقریبا نزدیک به سه ساعت را در مرکز برایس جوردن مشغول دویدن بود و عرق ریختن و تلاش کردن بود و پیش از آن که در ساعت دو بامداد به تخت‌خواب برود، بیشتر از سه کیلوگرم کم کرده بود. بروکس در ساعت شش صبح هم برای وزن‌کشی بیدار شد و شاید همان زمان بود که تاریخ کشتی آمریکا را تغییر داد.

چگونه دیوید تیلور را ببریم، ماموریت غیرممکن!

این کشتی‌گیر که چهار قهرمانی ایالت پنسیلوانیا را در کارنامه دارد، توانست دیوید تیلور را در مسابقات انتخابی تیم ملی آمریکا وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای رقابت‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ شکست دهد و حالا یکی از اعضای تیم ملی کشورش در این مسابقات خواهد بود.

2013284

او پس از پیروزی ۱-۳ شنبه شب برابر تیلور که دومین پیروزی از سه تقابل این دو نفر بود، به نیتانی لاینز که هم تیمی و هم باشگاهی او است گفت که تا چه حد برای این کشتی‌گیر احترام و ارزش قائل است. او پس از ان پیروزی گفت: «تیلور یکی از اولین کسانی است که باعث شده است این ورزش به این جا برسد. حتی بودن در

اطراف او هم برای من باعث افتخار بوده است.»

بروکس در حالی موفق به کسب این سهمیه شد که تیلور مدعی اصلی حضور در مسابقات المپیک با تیم ملی آمریکا بود. این کشتی‌گیر به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی جهان و همچنین دارنده مدال طلای المپیک قبلی منتظر حضور در این مسابقات بود اما بروکس روز جمعه توانست در رقابتی سنگین و نفس‌گیر برابر زاهد والنسیا به پیروزی برسد. او در فاصله ۲۵ ثانیه تا پایان این بازی با نتیجه ۳-۶ عقب بود اما با یک فن چهار امتیازی توانست ۶-۷ پیروز شود.

او پس از این موفق هم دست از تلاش برنداشت و بلافاصله به سالن تمرین رفت تا وزنش را کم کند و پیش از آن که برای وزن کشی حاضر شود، حتی فرصت زیادی برای خوابیدن هم نداشت. بروکس در این باره گفت: «این جنگ است. به همین دلیل است که خدا کنارم حضور دارد. من در تمام طول این مسابقات از خدا خواستم که به من قدرت بدهد چون بدون او، شرایط خیلی بد پیش می‌رفت.»

2013285

بروکس در اولین دیدارش برابر تیلور توانست با دو زیر یک خم گرفتن با نتیجه ۱-۴ پیروز شود و جالب اینجا بود که نشان داد به راحتی نمی‌توان به پایش رسید. تلاش تیلور برای انجام این کار به شیوه خاص خودش ادامه داشت اما هر بار بروکس اقدام به حمله روی این تلاش‌ها می‌کرد.

تیلور سال گذشته موفق شده بود او را در مسابقات انتخابی تیم ملی آمریکا برای جام جهانی از سر راه بردارد و این برخورد اعتماد به نفس و دانش زیادی به او داده بود. تیلور در بازی اول آن مسابقات ۰-۶ برنده شد اما بروکس در بازی دوم ۴-۵ پیروز شد تا نشان دهد که توانایی انجام این کار را دارد.

2013286
کاری که آرون بروکس موفق به انجامش شد، ماموریتی بود که ایرانی‌ها پیش از این از حسن یزدانی انتظار داشتند.

رویارویی این دو نفر در غروب شنبه بسیار تماشایی بود. آنها با موسیقی متن «شیر شاه» قدم روی تشک گذاشتند و تماشاگران فلش تلفن‌های همراه‌شان را روشن کرده بودند و در همین حال بروکس اولین امتیاز را گرفت و شاید تنها کسی که این بازی را ندید کائل سندرسون، مربی پنسیلوانیا، بود که هدایت هر دو مربی را در مقطعی برعهده داشت. بروکس در این باره گفت: «برای او خیلی سخت بود. سندرسون دو شاگردش را مقابل یکدیگر می‌دید. شاید اگر من هم جای او بودم، همین کار را می‌کردم.»

بروکس و تیلور پیش از این تقابل به دلیل این که احتمال رویارویی آنها روی تشک بود با هم تمرین نکردند و این کشتی‌گیر جوان پس از شکست دادن تیلور گفت: «لازم نیست من حرفی درباره او بزنم. او در کلاس جهانی است و بهترین عملکرد ممکن را از هر کشتی‌گیری که برابرش روی تشک می‌رود می‌گیرد.»

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=41682

برچسب ها

خبر های مرتبط

10اردیبهشت
مشخص شدن حریف ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی
09اردیبهشت
ایران قهرمان جام ملت های فوتسال آسیا شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics