• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
6
رئیس شورای اسلامی شهر رشت :

دفنگاه زباله سراوان معضل سی و چند ساله/ شفاف سازی از اهداف شورای رشت

  • کد خبر : 32710
  • 05 اردیبهشت 1401 - 22:12
دفنگاه زباله سراوان معضل سی و چند ساله/ شفاف سازی از اهداف شورای رشت
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با بیان اینکه دفنگاه زباله سراوان یک معضل سی و چند ساله است گفت: برای احداث ابنیه زباله سوز سراوان اعتبار پانصد میلیارد تومانی نیاز داریم.
گیلان شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در دیدار با اعضای هیئت مرکزی مجمع هم اندیشان پیرامون برخی از مباحث شهری در ساختمان شورای اسلامی شهر رشت با تسلیت ایام سوگواری امام علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنین روزه دار اظهار کرد : امیدوارم حاجات تمامی شهروندان در این ایام مبارک ختم بخیر شود.

وی با بیان اینکه شورای ششم رشت از ابتدا با هدف شفاف سازی وارد عرصه شد افزود: در این راستا تمامی جلسات شورا به صورت مستقیم و پخش زنده در اختیار عموم علاقمند قرار دارد.

کارگرنیا به دفنگاه زباله سراوان به عنوان یک معضل سی و چند ساله اشاره کرد و گفت : بر اساس یک کارشناسی غیر صحیح در گذشته ، سراوان به عنوان دفنگاه زباله انتخاب شد و پس از مشکلاتی که در این حوزه ایجاد شد تصمیم بر آن شد تا همزمان با سه شهر دیگر کشور دستگاه زباله سوز در سراوان راه اندازی شود .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مشکلاتی که پیرامون راه اندازی زباله سوز در رشت رقم خورد بیان کرد: تا مدتها در اجرای این تصمیم منتظر تایید محیط زیست بودیم و پس از آن نیز به واسطه عدم اختصاص اعتبارات لازم وقفه ایجاد شد و در حال حاضر فقط برای ایجاد ابنیه زباله سوز نیازمند پانصد میلیارد تومان اعتبار هستیم .

کارگرنیا با بیان اینکه برای ساماندهی لندفیل سراوان نیز ماه ها است قرار داد منعقد شده است گفت: متاسفانه برخی از مدیران شهرداری نیز ترک فعل هایی پیرامون پسماند انجام داده اند و اعضای محترم شورا به جد پیگیر برخورد لازم با متخلفین هستند.

در این جلسه اعضای هیئت مرکزی مجمع هم اندیشان ، پیرامون برخی از مباحث شهری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=32710

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics