• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 9629
5
رئیس شورای اسلامی شهر رشت خبر داد؛

پرداخت یک میلیون و پانصد هزار تومان عیدی به رانندگان شهرداری رشت

  • کد خبر : 32171
  • 24 اسفند 1400 - 0:29
پرداخت یک میلیون و پانصد هزار تومان عیدی به رانندگان شهرداری رشت
پرداخت یک میلیون و پانصد هزار تومان عیدی به رانندگان شهرداری رشت / مساعدت با خانه مطبوعات گیلان / پرداخت حقوق و مزایا و مابه التفاوت عیدی پرسنل شهرداری رشت
به گزارش گیلان شهر محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در سی و دومین جلسه علنی شورا از موافقت اعضا با پرداخت عیدی ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به تمام رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری خبر داد .
پرداخت حقوق و مزایا و مابه التفاوت عیدی پرسنل شهرداری رشت

کارگرنیا با تاکید به پرداخت به موقع حقوق و مزایای پایان سال شهرداری رشت بیان کرد: پرسنل شریف و خدوم شهرداری رشت نیز در راستای اجرای برنامه های تدوین شده ، سالی پر تلاش را سپری کرده اند و ضمن تقدیر از تلاش های این مجموعه انتظار داریم کلیه حقوق و مزایای پایان سال تمامی پرسنل شهرداری رشت به طور کامل پرداخت شود تا خدای ناکرده پرسنل شهرداری در این ایام شرمنده خانواده هایشان نباشند و همچنین مابه التفاوت عیدی پرسنل شهرداری رشت نیز باید تا پیش از اتمام سال ۱۴۰۰ به طور کامل پرداخت شود .

بررسی لایحه فروش ۴۵ دستگاه خودروی سبک شهرداری رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد به ارسال این لایحه بیان کرد: این موضوع و اقدامات پیرامون آن حائز اهمیت است و شهرداری می توانست این لایحه را چند ماه جلوتر برای بررسی به شورا ارسال کند تا خدای ناکرده به بیت المال ضرری نرسد.

کارگرنیا با بیان اینکه فروش ۴۵ دستگاه خودروی سبک نیازمند بررسی بیشتر است افزود: خودرویی که از نظر شهرداری رشت باید در چرخه فروش قرار بگیرد یقینا باید پیش تر از این صورت وضعیت آن آماده می شد و اینکه شهرداری رشت بخواهد هر زمان تمایل داشت چنین لوایحی را با دو فوریت به شورا ارسال کند، پذیرفتنی نیست و شورا همواره در تمام این مدت تلاش کرده است که با شهرداری همراهی داشته باشد ، اما این گونه اقدامات نیز قابل پذیرش نیست.

با مخالفت اعضای شورا ،لایحه فروش ۴۵ دستگاه خودروی سبک شهرداری رشت برای بررسی بیشتر به صورت عادی به کمیسیون های تخصصی شورا ارسال شد.

پرداخت عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت

لایحه دیگری که در جلسه شورا بررسی شد پیرامون پرداخت عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت بود که با موافقت اعضای شورای رشت مقرر شد مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به عنوان عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت پرداخت شود.

موافقت شورا با پرداخت کمک و مساعدت با خانه مطبوعات گیلان

لایحه کمک به خانه مطبوعات گیلان در صحن شورای رشت بررسی شد و با موافقت اعضای شورای رشت مقرر شد مبلغ سی میلیون تومان به خانه مطبوعات گیلان با هدف صرفا حمایت از خبرنگاران و رسانه های شهر رشت اختصاص پیدا کند.

مسکوت ماندن لایحه آیین نامه ارزش معاملاتی ساختمان شهر رشت موضوع تبصره یازده ماده صد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به این لایحه افزود: این لایحه موجب تحمیل هزینه هنگفت به شهروندان و به ویژه فعالین حوزه ساخت و ساز می شود.

افزایش سرسام آور قیمت در لایحه پیشنهادی شهرداری رشت

کارگرنیا با بیان اینکه در این لایحه افزایش سرسام آوری را شاهد هستیم تصریح کرد: هر گونه افزایش قیمت باید با بررسی تمامی جوانب انجام شود و بنده پیشنهاد مسکوت ماندن این لایحه را با هدف بررسی بیشتر مطرح می کنم تا با تشکیل جلسات مشترک کمیسیونهای تخصصی تصمیماتی که به صلاح شهر باشد اتخاذ گردد.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=32171

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics