• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
3
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان مطرح کرد

لغو پروانه واحدهای صنفی متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی

  • کد خبر : 20257
  • 11 فروردین 1399 - 20:11
لغو پروانه واحدهای صنفی متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی
 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه تجمع‌ها و ترددها موجب گسترش این ویروس می شود گفت: بر این اساس تصمیم به تعطیلی اصناف گرفته شد تا از تهدید بهداشت عمومی جلوگیری شود؛ لذا با واحدهای صنفی متخلف برخورد و پروانه واحد صنفی لغو خواهد شد.

به گزارش گیلان شهر :احمد آقایی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با وفاق و همدلی ایجاد شده در استان شاهد شرایط مطلوب در مقابله با ویروس کرونا هستیم اظهار کرد: مبارزه و غلبه بر ویروس منحوس کرونا نیازمند عزم جدی همه مردم و تبعیت شهروندان از طرح‌ها و برنامه‌های ستاد مدیریت و مقابله با کرونا از جمله فاصله گذاری اجتماعی و همکاری و توجه به هشدارهای مدافعان سلامت، تا قطع زنجیره شیوع و ابتلا است.

وی با تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در گیلان گفت: دستگاه قضایی از اجرای کامل این طرح حمایت می کند و با متخلفانی که بی‌توجه به قانون و سلامت جامعه هستند، برخورد قاطع می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره لازم‌الاجرا بودن مصوبات ستاد مقابله با کرونا طبق فرموده مقام معظم رهبری افزود: مجازاتی که این ستاد تعیین کرده و اعمال می کند، قانونی است.

 آقایی بر لزوم تمکین به قانون تاکید کرد و افزود: دستگاه قضایی با کسانی که از اجرای این طرح سرپیچی کنند یا با رفتارهای ناهنجار، امنیت و آرامش جامعه اختلال ایجاد کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تجمع‌ها و ترددها موجب گسترش این ویروس می شود گفت: بر این اساس تصمیم به تعطیلی اصناف گرفته شد تا از تهدید بهداشت عمومی جلوگیری شود؛ لذا با واحدهای صنفی متخلف برخورد و پروانه واحد صنفی لغو خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه ملزم به رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا هستند که از جمله آن ممنوعیت ورود به شهر غیر محل سکونت خود می باشد که علاوه بر توقیف وسیله نقلیه شخص متخلف و جریمه ۵۰۰هزار تومانی به همراه دارد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات روحی و روانی برای افرادی که اقوام و آشنایان خود را در این بیماری از دست داده‌اند، گفت: بهزیستی سامانه ای طراحی کند تا با استفاده از ظرفیت روانشناسان، برای تامین امنیت روانی خانواده هایی که عزیز از دست دادند از طریق خدمات مشاوره‌ای رایگان ارائه دهند.

انتهای پیام 

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=20257

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics