• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 9629
5

مراسم روز خبرنگار ۱۰ صبح روز چهارشنبه، ۱۶ مردادماه/ لزوم پالایش محتوایی رسانه ها

  • کد خبر : 13993
  • 06 مرداد 1398 - 18:58
مراسم  روز خبرنگار  ۱۰ صبح روز چهارشنبه، ۱۶ مردادماه/ لزوم پالایش محتوایی رسانه ها

گیلان دارای ۲۱۳ نشریه و ۱۵۸ پایگاه خبری – تحلیلی دارای مجوز است، یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم استانی روز خبرنگار امسال نیز با محوریت خانه مطبوعات ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، ۱۶ مردادماه جاری برگزار می‌شود که در آن از ۴۶۵ خبرنگار و عکاس خبری نشریات مکتوب و مجازی گیلان تجلیل خواهد شد. 

به گزارش گیلان شهر ، فیروز فاضلی در جلسه هماهنگی برگزاری نوزدهمین مراسم استانی گرامیداشت روز خبرنگار در گیلان، اظهار کرد: خانه مطبوعات باید به محلی برای ایجاد آرامش و رفاه اهالی خبر و رسانه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر از رسانه‌های استان فوق‌العاده راضی هستم، ابراز کرد: احساس می‌کنم رسانه‌های گیلان وظیفه خود را در آگاهی بخشی توام با امیدآفرینی درست انجام می‌دهند.

این مسئول فرهنگی با اشاره به زمان‌بر بودن کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، افزود: حداقل یک دهه باید بگذرد تا مشخص شود کارهای صورت گرفته در حوزه فرهنگ چه نتایج مثبت و منفی داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه ما و اهالی رسانه عضو یک خانواده هستیم، گفت: امیدوارم با کمک هم بتوانیم مشکلات این خانواده بزرگ را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه مطبوعات و رسانه به پالایش محتوایی معتقد هستم، تصریح کرد: اگر رسانه‌ها محتوامحور عمل کنند، ماندگار خواهند شد و در غیر این صورت مدت کوتاهی می‌آیند و می‌روند.

فاضلی ادامه داد: استان گیلان یک حافظه فرهنگی و تاریخی دارد که از بزرگان و گذشتگان به ما رسیده است و اهالی رسانه باید دقت کنند که این حافظه تاریخی و فرهنگی به دلیل مزایای روزمره زیر سوال نرود.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: اعضای خانه مطبوعات و معاونت امور فرهنگی و رسانه وزارت ارشاد باید برگزاری سلسله نشست‌های آموزشی و مقوله سواد رسانه‌ای را با جدیت دنبال کنند.

وی با بیان اینکه گیلان دارای ۲۱۳ نشریه و ۱۵۸ پایگاه خبری – تحلیلی دارای مجوز است، یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم استانی روز خبرنگار امسال نیز با محوریت خانه مطبوعات ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، ۱۶ مردادماه جاری برگزار می‌شود که در آن از ۴۶۵ خبرنگار و عکاس خبری نشریات مکتوب و مجازی گیلان تجلیل خواهد شد. 

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=13993

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics