• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 9629
2
پایگاه خبری گیلان شهر

مدیران ناکارآمد، پروژه های ناتمام و بلای ترافیک، سد بزرگ توسعه شهر رشت

  • کد خبر : 41398
  • 27 اسفند 1402 - 21:22
مدیران ناکارآمد، پروژه های ناتمام و بلای ترافیک، سد بزرگ توسعه شهر رشت
این روزها که همه جا پرشده از جنب و جوش و حال و هوای عید و نوروز و همه در حال نو کردن خانه و زندگی خود هستند، اگر یک چرخی داخل شهر رشت بزنید انگشت به دهن خواهید ماند از اینهمه جمال و کمال و زیبایی این شهر. اصلا زیبایی بصری شهر چنان زیاد شده که گردشگران زیادی از اقصی نقاط ایران و جهان برای دیدن اینهمه زیبایی به شهر رشت هجوم آورده اند.

گیلان شهر /اینجا بخوانید /پروژه های جدید چنان تحولی در شهر ایجاد کرده که هر ببیننده صاحب خردی را مدهوش و حیران می کند. چنان حصاری از حلب دور پروژه ها کشیده اند و حریم خصوصی پروژه ها را چنان حفظ کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد. عمرا کسی بتواند تشخیص دهد پشت این دیوارها چه خبر است و پروژه ی مد نظر آیا اصلا شروع شده است یانه؟ و اگر شروع شده است در چه مرحله ای قرار دارد و چه زمانی به بهره برداری خواهد رسید؟

واقعا این دیوارهای حلبی شاهکاری هستند بی بدیل و بی نظیر که نظیرش را در هیچ کجای دنیا نخواهید دید. حتی ذره ای از داخل پروژه از پشت این دیوارها قابل دیدن نیست و هرگز کسی نمی تواند حدس بزند که ترافیک شدید ناشی از این دیوارکشی ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. آیا اصلا پروژه شروع شده یا قرار است در آینده شروع شود و فعلا حلب کشی شده تا مردم به پشت ترافیک ماندن عادت کنند!

بیشتر بخوانید

برداشت از حساب شهرداری رشت ادامه دار است/ اولین برداشت ۴۰۰میلیارد ریال

با توجه به اینکه سلایق متفاوت هستند، مسئولین شهر به این دیوارکشی اکتفا نکردند و شروع کردند به کندن جدول های وسط خیابان تا دوباره همان ها را نصب کنند و رویش رنگ بزنند و روز از نو و روزی از نو. البته فکر می کنم علت اصلی این امر اشتغال زایی است. بالاخره در این شب عید باید یک عده ای پولی بگیرند و خرج خانواده کنند دیگر. وگرنه بی شک عقل مسئولین حتما به این می رسد که جنس جدول ها را از موادی انتخاب کنند که بادوام و دارای رنگ ثابت باشند. پس نتیجه می گیریم که هدف همان ایجاد اشتغال و بالابردن قدرت خرید مردم در شب عید است.

از طرف دیگر هم برای اینکه مردم وقت کمتری را پشت ویترین مغازه ها تلف کنند و در این شرایط نابسامان اقتصادی پول بی زبان شان را کمتر حیف و میل کنند، مسئولان دلسوز با انجام چنین پروژه هایی چنان ترافیک سنگینی در شهر ایجاد کردند که ملت توبه کنند و پا را از خانه بیرون نگذارند. یا اگر خدای نکرده کسی هم پیدا شد که از خانه بیرون بیاید وقتش در ترافیک چنان بگذرد که دیگر به هیچ کار هزینه زای دیگری نرسد.

بخاطر همین منفعت هاست که هیچکس وارد این مسایل نمی شود و برای حل مشکل ترافیک اقدامی نمی کند.

مدیون هستید اگر به مخیله مبارکتان خطور کند که هدف فرستادن پرونده های بیشتر به کمیسیون ماده ۳۸ است تا میلیاردها تومان به جیب بعضی ها سرازیر شود.

خداوندا در این ماه مبارک رمضان و روزهای پایانی سال از تو می خواهم که به ما بصیرتی عنایت بفرمایی تا به جای غر زدن و گله و شکایت کردن، مسایل پشت پرده و اهداف والای مسئولان محترم را درک کنیم و بگوییم همه ی مشکلات زیر سر آمریکا و اسراییل است و بی جهت از مسئولان وطنی گله و شکایت نکنیم.
#شیخ مجید

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=41398

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics