• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 9649
0
پایگاه خبری گیلان شهر

برداشت از حساب شهرداری رشت ادامه دار است/ اولین برداشت ۴۰۰میلیارد ریال

  • کد خبر : 41328
  • 22 اسفند 1402 - 15:27
برداشت از حساب شهرداری رشت ادامه دار است/ اولین برداشت ۴۰۰میلیارد ریال
اختلاف شهرداری با پیمانکاران چندین سال است که ادامه دارد.مبلغ اولیه قراردادها ناچیز است اما با گذشت زمان و شکایت پیمانکاران، مبالغ هنگفتی از حساب شهرداری برداشت می شود. عدم آگاهی مدیران از نحوه عقد قرارداد و عدم پی گیری مدیران ناآگاه و نالایق باعث خسارت‌های هنگفتی شده است.

اندر حکایت کمیسیون ماده ۳۸ و نحوه خرج شدن عوارض اخذ شده از مردم و درآمدهای شهرداری

گیلان شهر /اینجا بخوانید/شهردار رشت در راه رضای خدا به مردم بگوید که از سال ۱۴۰۰ تا الان، یعنی در دو سال اخیر، شهرداری در کمیسیون ماده ۳۸ که اختلاف بین پیمانکار و شهرداری است، چقدر محکوم شده است؟

شورای شهر رشت  بیاید و به مردم بگوید چرا تا کنون برای مدیرانی که باعث خسارتهای میلیاردی شده از مدیران سازمان گرفته تا مدیران منطقه و معاونین شهردار و حتی خود شهرداران … هیچ پرونده ای تشکیل داده نشده است؟

انتظار می رفت نهادهای نظارتی نسبت به این موضوع مثل خیلی از موضوعات دیگر حساسیت بخرج میدادند و با افرادی که چه عمدی ، چه سهوی و چه براساس نداشتن تجربه این خسارتها را به شهرداری وارد کردند و باعث شدند میلیاردها تومان پول بیت المال هدر برود برخورد می کردند.  پولی که با آن می شد کلی کار در شهر انجام داد و حقوق و مزایای پرسنل زحمت کش شهرداری را دم عید پرداخت کرد.

هفته قبل بیش از ۴۰۰میلیار ریال و بعد چند هفته دیگر ۷۰۰میلیار ریال و چندین مبلغ ریز و درشت دیگر هم در راه است.
همه این قراردادها با پیمانکاران مبالغ ناچیزی بودند که امروز هزار برابر شدند.

کاش مسئولان استان بیایند و برای مردم روشن کنند که چرا باید کسی با کم کاری خود باعث چنین خسارتی بشود؟ چرا باید پول بیت المال به جای اینکه صرف آبادانی شهر شود خرج پرداخت خسارت و ضرر و زیان ناشی از عدم توجه و سوء مدیریت افراد ناکارآمد شود؟

انتظار میرود شهردار و معاون مالی اقتصادی بیشتر به این پرونده ها توجه کنند تا کسانی که با شهرداری اختلاف  میلیونی دارند به میلیاردی تبدیل نشوند. باید موضوع را توافقی حل کنند تا بیش از این شاهد خسارتهایی که چندین برابر هزینه پروژه های شهرداری است نباشیم!

از دستگاه های قضایی ونظارتی انتظار می رود تا با نظارت جدی از این مبالغی که با زحمت فراوان از شهروندان اخذ شده است و باید برای آبادنی این شهر هزینه شود، حفاظت کنند.

شیخ زمان

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=41328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics