04 تیر 1405

وزیر ارتباطات: برای بازگشت اینترنت شبانه‌روز تلاش می‌کنیم

هاشمی گفت: شبانه‌روز تلاش می‌کنیم که اینترنت برگردد و با کیفیت و عادلانه در اختیار «آحاد مردم» قرار بگیرد.

وزیر ارتباطات: برای بازگشت اینترنت شبانه‌روز تلاش می‌کنیم

گیلان شهر /وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: شبانه‌روز تلاش می‌کنیم که اینترنت برگردد و با کیفیت و عادلانه در اختیار «آحاد مردم» قرار گیرد.

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات در اظهاراتی گفت: کم‌ترین میزان تاب‌آوری مردم، آب و برق و گاز نیست؛ با فاصله زیاد، اینترنت است.

وی افزود: برخی می‌گویند ما در کشور نیاز به اینترنت نداریم! آدم این را نمی‌داند کجای دلش بگذارد.

هاشمی گفت: شبانه‌روز تلاش می‌کنیم که اینترنت برگردد و با کیفیت و عادلانه در اختیار «آحاد مردم» قرار بگیرد. منبع: سیتنا

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.

×
modal image
خانه جستجو اخبارها تماس با ما