محکومیت اتهامزنی واهی امارات علیه ایران
سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام امارات متحده عربی در بازداشت شماری از افراد، به بهانههای واهی و بیاساس را محکوم کرد.
به گزارش گیلان شهر /ایسنا، اسماعیل بقائی خاطرنشان کرد: طرح این نوع ادعاهای بیمبنا و فضاسازی ضدایرانی نمیتواند اذهان را از مسئولیت مستقیم حامیان و پشتیبانان متجاوزان آمریکایی و اسرائیلی در تجاوز نظامی علیه ایران منحرف کند. سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه اینگونه فرافکنیها کمکی به اعتمادسازی بین کشورهای منطقه نخواهد کرد، دولت امارات را به رعایت حقوق و کرامت انسانی افراد و پرهیز از رفتارهای انتقامجویانه و بازگشت به اصل حسن همجواری دعوت کرد.
انتهای پیام
ارسال دیدگاه
برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید
هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.