«محمد علیجانی» رئیس مجمع نمایندگان گیلان شد
رشت- «محمد علیجانی» نماینده مردم رودسر و املش در مجلس به عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان گیلان انتخاب شد.
به گزارش گیلان شهر ، صبح یکشنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان که با حضور نمایندگان استان برگزار شد، محمد علیجانی نماینده مردم رودسر و املش با نظر و موافقت اعضای مجمع به عنوان رئیس مجمع نمایندگان گیلان انتخاب شد
در این نشست همچنین از خدمات، تلاشها و اقدامات جبار کوچکینژاد ارم ساداتی، رئیس پیشین مجمع نمایندگان گیلان، قدردانی شد.
ارسال دیدگاه
برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید
هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.