جان باختن دو نفر بر اثر حادثه رانندگی در خمام
رئیس پلیس راه خمام گفت: در پی برخورد پژو پارس با میدان این شهر، ۲ نفر جان باختند و ۲ نفر راهی بیمارستان شدند.
به گزارش گیلان شهر /سرهنگ بلشک با اشاره به اینکه امروز یک پژو پارس با ۴ سرنشین با میدان ولی عصر (عج) خمام برخورد کرد گفت: در این حادثه راننده که مردی ۳۴ ساله بود در دم فوت کرد و یک سرنشین هم در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
وی افزود: دو سرنشین دیگر این خودرو هم به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس پلیس راه خمام گفت: تجاوز از سرعت مطمئنه علت حادثه بوده است.
ارسال دیدگاه
برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید
هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.