• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 9648
5

آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان

  • کد خبر : 26997
  • 18 دی 1399 - 16:23
آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان
دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان در بخش تکمیل ظرفیت در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش گیلان شهر ، بابک نوروزی ، رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان از آغاز پذیرش دانشجویان در بخش تکمیل ظرفیت بهمن ماه که مرتبط با رشته‌های مورد پذیرش مهرماه سال ۹۹ بوده خبر داد و گفت: دانش پذیران می‌توانند تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اطلاعات مربوط به ۷۳ رشته کاردانی و ۵۴ رشته کارشناسی را مشاهده کنند.

او از مراجعه حضوری داوطلبان برای ثبت نام خبر داد و افزود: دانش پذیران پس از مشاهده و انتخاب رشته‌ها در سایت سازمان سنجش می‌بایست به صورت حضوری برای ثبت نام به مراکز ۱۶ گانه علمی کاربردی در سراسر استان که طیف وسیعی از رشته‌های مهارتی و علمی کاربردی را در بر می‌گیرد، اقدام کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان گفت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی به عنوان اولین متولی نظام آموزش مهارتی و کاربردی می‌تواند بسیتر تاثیر گذار برای کسب آینده شغلی دانش پذیران باشد و دانش پذیرانی که در این دانشگاه ثبت نام می‌کنند در پایان، می‌توانند در محیط کسب و کار جذب شوند و یا کارآفرین شوند، زیرا تمام هدف این دانشگاه راه اندازی رشته‌های علمی و مهارتی برای کارآفرینی و کسب و کار است.

نوروزی به بحران کرونا اشاره کرد و افزود: آموزش‌های علمی کاربردی در ۲ بخش نظری و عملی است و با توجه به شیوع ویروس کرونا آموزش‌های واحد نظری مجازی برگزار می‌شود، اما در بخش عملی برای کسب مهارت‌های کاربردی و تخصصی دانش پذیران، آموزش‌ها با رعایت کامل و دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری در مراکز علمی کاربردی سراسر استان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵ هزار دانشجو در مراکز جامع علمی و کاربردی استان مشغول تحصیل هستند، گفت: این دانشجویان در ۷۳ کد رشته در مقطع کاردانی و ۵۳ کد رشته درمقطع کارشناسی ناپیوسته تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان در پایان با اشاره به اینکه تمامی صاحبان مشاغل و همچنین دانش پذیران می‌توانند از آموزش‌های علمی و کاربردی این دانشگاه بهره‌مند شوند، تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد گیلان به نشانی https://gi. uast.ac.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=26997

خبر های مرتبط

11اردیبهشت
افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
۷۴ سال پس از تاسیس بیمارستان

افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی

10اردیبهشت
مشخص شدن حریف ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی
10اردیبهشت
اردیبهشت گیلان، همچنان گرم و آفتابی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics