• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
5

آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان

  • کد خبر : 26997
  • 18 دی 1399 - 16:23
آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان
دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان در بخش تکمیل ظرفیت در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش گیلان شهر ، بابک نوروزی ، رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان از آغاز پذیرش دانشجویان در بخش تکمیل ظرفیت بهمن ماه که مرتبط با رشته‌های مورد پذیرش مهرماه سال ۹۹ بوده خبر داد و گفت: دانش پذیران می‌توانند تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اطلاعات مربوط به ۷۳ رشته کاردانی و ۵۴ رشته کارشناسی را مشاهده کنند.

او از مراجعه حضوری داوطلبان برای ثبت نام خبر داد و افزود: دانش پذیران پس از مشاهده و انتخاب رشته‌ها در سایت سازمان سنجش می‌بایست به صورت حضوری برای ثبت نام به مراکز ۱۶ گانه علمی کاربردی در سراسر استان که طیف وسیعی از رشته‌های مهارتی و علمی کاربردی را در بر می‌گیرد، اقدام کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان گفت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی به عنوان اولین متولی نظام آموزش مهارتی و کاربردی می‌تواند بسیتر تاثیر گذار برای کسب آینده شغلی دانش پذیران باشد و دانش پذیرانی که در این دانشگاه ثبت نام می‌کنند در پایان، می‌توانند در محیط کسب و کار جذب شوند و یا کارآفرین شوند، زیرا تمام هدف این دانشگاه راه اندازی رشته‌های علمی و مهارتی برای کارآفرینی و کسب و کار است.

نوروزی به بحران کرونا اشاره کرد و افزود: آموزش‌های علمی کاربردی در ۲ بخش نظری و عملی است و با توجه به شیوع ویروس کرونا آموزش‌های واحد نظری مجازی برگزار می‌شود، اما در بخش عملی برای کسب مهارت‌های کاربردی و تخصصی دانش پذیران، آموزش‌ها با رعایت کامل و دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری در مراکز علمی کاربردی سراسر استان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵ هزار دانشجو در مراکز جامع علمی و کاربردی استان مشغول تحصیل هستند، گفت: این دانشجویان در ۷۳ کد رشته در مقطع کاردانی و ۵۳ کد رشته درمقطع کارشناسی ناپیوسته تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان در پایان با اشاره به اینکه تمامی صاحبان مشاغل و همچنین دانش پذیران می‌توانند از آموزش‌های علمی و کاربردی این دانشگاه بهره‌مند شوند، تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد گیلان به نشانی https://gi. uast.ac.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=26997

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics