• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 9736
2
با اعلام خبر سفر به مازندران؛

سفر رئیس جمهور به گیلان، بعد از تغییر استاندار؟!

  • کد خبر : 41801
  • 24 اردیبهشت 1403 - 16:11
سفر رئیس جمهور به گیلان، بعد از تغییر استاندار؟!
شاید بد نباشد که به استاندار گیلان یادآوری کنیم که سفر هفته جاری رئیس جمهور به استان مازندران، سفر شانزدهم وی در دور دوم سفرهاست و همچنان خبری از سفر به گیلان نیست! /از سویی دیگر با توجه به تغییر استاندار مازندران و سفر رئیسی به این استان پس از این تغییر، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که سفر رئیس جمهور به گیلان به پس از تغییر استاندار گیلان موکول شده است.
گیلان شهر / پس از انتصاب یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران در اوایل ماه جاری، حال در خبرها آمده است که سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه به استان مازندران سفر می‌کند.

سفر رئیسی به مازندران در حالی صورت می‌گیرد که ماه‌هاست زمزمه سفر قریب الوقوع وی به گیلان شنیده می‌شود اما هربار بنا به دلایلی این سفر به تعویق افتاده است.

درحالی که در دور اول سفرهای استانی رئیسی، گیلان مقصد پانزدهم و مازندران مقصد هفدهم رئیس‌جمهور بود، این بار شاهد در اولویت قرار گرفتن استان همجوار هستیم؛ موضوعی که مهر باطلی است بر ادعای چندماه قبل استاندار گیلان!

اسدالله عباسی در بهمن ۱۴۰۲، انتقادات نسبت به تعویق اجرای طرح های مربوط به سفر دور نخست و تاخیر در سفر دوم رئیس جمهور به گیلان را «فضاسازی‌های مسموم رسانه ای» خواند و گفت: «اینکه دور دوم سفر رییس جمهور به گیلان، به‌دلیل تعویق اجرای طرح‌های مصوب سفر اول انجام نمی شود، نادرست است. گیلان در دور اول سفرها پانزدهمین استانی بود که رییس محترم جمهور را میزبانی کرد و سفر اخیر رییس جمهور و هیات دولت به استان گلستان یازدهمین سفر دور دوم بود که تحقق یافت و بی شک سفر دور دوم ایشان و هیات دولت به گیلان طبق برنامه اعلامی نهاد ریاست جمهوری تحقق خواهد یافت و هیچ محدودیت یا ممانعتی در این خصوص وجود ندارد.»

شاید بد نباشد که به استاندار گیلان یادآوری کنیم که سفر هفته جاری رئیس جمهور به استان مازندران، سفر شانزدهم وی در دور دوم سفرهاست و همچنان خبری از سفر به گیلان نیست!

از سویی دیگر با توجه به تغییر استاندار مازندران و سفر رئیسی به این استان پس از این تغییر، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که سفر رئیس جمهور به گیلان به پس از تغییر استاندار گیلان موکول شده است.

به اعتقاد کارشناسان، در کنار عدم رضایت شخص رئیس جمهور و حامیان وی از عملکرد نماینده عالی دولت در استان گیلان و محقق نشدن بسیاری از وعده‌ها و مصوبات دور اول سفر رئیسی به گیلان، عدم اتفاق نظر و جمع‌بندی نهایی بر روی استاندار بعدی، علت تعویق چندباره سفر رئیس‌جمهور بوده و شاید باید در ابتدا شاهد تغییر و تحول در استانداری گیلان و پس از آن، آماده حضور رئیسی در استان باشیم.

ناگفته نماند که شنیده‌ها از انتصاب سید محمود حسینی‌پور استاندار سابق مازندران به سِمت معاون پارلمانی رئیس جمهور حکایت دارد تا بدین ترتیب، برخی تلاش‌های عباسی برای کسب این عنوان ناکام بماند.

با این حال پیش‌بینی دقیق آینده در سپهر سیاسی ایران، کار چندان ساده‌ای نیست و باید منتظر ماند و دید که عباسی که به‌واسطه عملکردش، به استاندار محبوب مخالفان سیاسی ابراهیم رئیسی تبدیل شده و صدای حامیان رئیس‌جمهور را هم درآورده، میزبان دومین سفر رئیس دولت سیزدهم به استان گیلان خواهد بود یا پیش از آن، با میز مدیریت استانداری گیلان خداحافظی خواهد نمود؟!گیل خبر

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=41801

برچسب ها

خبر های مرتبط

06مرداد
ایرانی قادر است که عزت و سربلندی را دوباره به خاک این سرزمین برگرداند
پزشکیان: اصلاحات دفاع از فرد، گروه یا جناحی نیست

ایرانی قادر است که عزت و سربلندی را دوباره به خاک این سرزمین برگرداند

04مرداد
نتایج انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های گیلان اعلام شد+ آرا
اعضای علی البدل خبرنگاران به طور مشترک انتخاب شدند

نتایج انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های گیلان اعلام شد+ آرا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics