• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 9657
5
زنگنه در تشریح مصوبات کمیسیون تلفیق؛

هرگونه استخدام دولتی مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی می شود

  • کد خبر : 38553
  • 31 مرداد 1402 - 12:25
هرگونه استخدام دولتی مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی می شود
محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در تشریح جلسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: این کمیسیون در جلسه عصر امروز خود موارد مربوط به فصل اصلاح ساختار اداری برنامه هفتم را مورد بررسی قرار داد.

گیلان شهر :محسن زنگنه در گفتگو با خانه ملت، در تشریح جلسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: این کمیسیون در جلسه عصر امروز خود موارد مربوط به فصل اصلاح ساختار اداری برنامه هفتم را مورد بررسی قرار داد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، افزود: به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق دولت مکلف شد تا پایان برنامه هفتم توسعه تعداد کارمندان خود را تا ۱۵ درصد کاهش دهد. همچنین مقرر شد همه دستگاه‌های وابسته به یک وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه در استان‌ها و شهرستان‌ها در هم تجمیع شوند و عملا دستگاه‌ها به یک اداره کل تبدیل شوند.

زنگنه تاکید کرد: همچنین کمیسیون مصوب کرد که هرگونه استخدام دولتی اعم از قراردادی، رسمی، خرید خدمات و… مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی شود و دستگاه‌ها رأسا نمی‌توانند نسبت به این امر اقدام کنند.

وی با اشاره به مصوبه کمیسیون در زمینه فعالیت سازمان انرژی اتمی، تاکید کرد: در این بخش مقرر شد تا دولت منابع مورد نیاز برای تامین برق مورد نیاز انرژی هسته‌ای در طول برنامه هفتم را از محل تهاتر نفت تامین کند.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=38553

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics