• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 9649
4
عضو شورای شهر رشت:

قرآن را دست آویز خواسته ها و منافع شخصی نکنیم خیانت یعنی اصرار بر روی برخی از مباحث با هدف کسب منافع شخصی

  • کد خبر : 38253
  • 22 مرداد 1402 - 11:49
قرآن را دست آویز خواسته ها و منافع شخصی نکنیم خیانت یعنی اصرار بر روی برخی از مباحث با هدف کسب منافع شخصی
عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: نباید قرآن را دست آویز خواسته ها و منافع شخصی خودمان بکنیم و بنده هم موافق هستم که صحن شورا خانه ملت است و مطالبات را باید برای رفع مشکلات شهر و شهروندان پیگیری کنیم.
گیلان شهر :محسن سماکچی با بیان اینکه هر کسی برای خواسته های مردم مطالبه کند بنده همچون یک سرباز در کنارش هستم افزود: سال گذشته پانصد میلیارد تومان بودجه برای عمران شهر رشت مصوب شده بود که فقط بیست درصد از آن هزینه شد و این ناکارآمدی به واسطه درگیری هایی بود که در شورا و شهرداری وجود داشت و حالا شهر به آرامش رسیده و طرح های و پروژه های بزرگی طی چند ماه اخیر در دست اجرا قرار گرفته است.

وی با تاکید به اینکه بنده صدای مردم رشت هستم تصریح کرد: خیانت فقط این نیست که پول را از جیب مردم بیرون بکشند ، بلکه وقتی به واسطه درگیری های و دادگاه رفتن ها ، نمی توانیم مشکلات مردم را برطرف کنیم و درجا بزنیم اما همچنان برای تحقق خواسته ها و منافع شخصی به روی برخی از موضوعات اصرار داشته باشیم، یعنی خیانت کرده ایم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه ریاست شورا با رای اعضای شورا انتخاب می شود افزود: اینکه سه سال متوالی رای قاطع ، فردی برای ریاست شورا انتخاب شود و بعد که منافع برخی تامین نشد از وی انتقادات نابجا کنیم هم در واقع خیانت کرده ایم.

سماکچی با بیان اینکه مهم این است که خادم مردم باشیم گفت: اگر حرف من به قلب همشهریانم نشسته است ، به واسطه این است که دغدغه هایشان را مطرح می کنم و ایکاش به گونه ای کار نکنیم که خدای ناکرده بخواهیم باور مردم را نسبت به عناوین مقدسی از جمله روحانیت و بسیجی خدشه دار کنیم و همه آنانی که من را می شناسند اطلاع دارند که بنده و خانواده ام از دوستداران اهل بیت و خادم اسلام بوده و هستم.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=38253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics