• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 9649
3
عضو شورای شهر رشت مطرح کرد:

ایام باقیمانده از تابستان را با تمامی قوا صرف پیشبرد پروژه های عمرانی کنیـم/ آسفالت معابر و پروژه تالاب عینک در اولویت پروژه های تابستانی شهرداری رشت قرار گیرد/ تاخیـر در افتتاح پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان رشت!!

  • کد خبر : 38250
  • 22 مرداد 1402 - 11:43
ایام باقیمانده از تابستان را با تمامی قوا صرف پیشبرد پروژه های عمرانی کنیـم/ آسفالت معابر و پروژه تالاب عینک در اولویت پروژه های تابستانی شهرداری رشت قرار گیرد/ تاخیـر در افتتاح پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان رشت!!
علیرضا تاج شهرستانی در اولین جلسه از سال سوم کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر رشت، تاکید کرد: در شهری مانند رشت، فقط شش ماهه اول سال را میتوان به پیشبرد پروژه های عمرانی پرداخت، فرصت باقیمانده از تابستان را باید با تمامی قوا کار کرد.
گیلان شهر /به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای شهر رشت تاج شهرستانی، رئیس کمیسیون فرهنگی و عضو کمیسیون بودجه‌ی شورای شهر رشت ، در این جلسه ضمن تبریک به دکتر شفیعی برای انتصاب مجدد در مقام ریاست کمیسیون بودجه و حقوقی شورای رشت ، در رابطه با پیشرفت پروژه های عمرانی شهر رشت گفت: وظیفه شورای شهر نظارت بر اجرای امور و تعامل با دستگاههای موازی و نهادهای بالادست استان و کشور برای پیشرفت امور است و شهردار فعلی رشت نیز تا کنون در مجموع عملکرد قابل قبولی داشته است، اما لازم است دوباره بر این موضوع تاکید کنیـم که فرصت طلایی فصل تابستان برای اتمام آسفالت معابر، پیشرفت پروژه های عمرامی نظیر تقاطع غیر همسطح فرزانه و به خصوص پیشرفت پروژه احیاسازی تالاب عینک ، از دست نرود که با فرارسیدن پاییز و شروع فصل بارندگی به سختی میتوان به این پروژه ها پرداخت.

این عضو شورا در بحث حقوق شهروندی نیز اظهار کرد: شهروندان همانطور که به شهرداریها عوارض پرداخت میکنند، توقع ارائه خدمات بهینه دارند.

وی گفت: شهرداری رشت یک مجموعه قدرتمند و کلان است و نباید در عملکردهای اجرایی با این سرعت کم، در مسیری نه چندان شفاف حرکت کند و توقعات از این دستگاه متولی شهر بسیار بالاست.

وی افزود : شهردار رشت از حمایتهای ۱۱ عضو شورای شهر برخوردار است و توقعات از ایشان، شفافیت کاری در زمان‌بندیهای مشخص است.

وی گفت: در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، قانون ‌قاطعی تعریف شده با این مضمون که ‘عدم پرداخت مبلغ توسط مالک مساوی است با تخریب ‘
وی افزود: وقتی روال کار در شهرداری تا این حد قاطع است، باید در عملکردها نیز قاطع ظاهر شود و از مدیران مناطق شهرداری نیز به همین منوال توقع قاطعیت در به انجام رساندن امور همراه با سرعت عمل میرود…

تاج شهرستانی در ادامه عنوان کرد: افتتاح پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان بسیار طولانی شده، در حالیکه ماهها پیش این پارک تقریبا آماده بهره برداری بود !

وی خطاب به شهردار رشت گفت : اکنون که تابستان است، مردم نیاز به فضای گردشگری دارند و بیتوته کردن مسافران در کناره های جاده ها هم خطرناک است و هم این نوع میزبانی درخور کلانشهری در شمال کشور، مانند رشت نیست.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=38250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics