• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 9649
3
رئیس مجمع نمایندگان گیلان؛

انتقاد از سیاست های دولت در خصوص واردات و نحوه نرخ گذاری برنج / رویکرد بی تفاوتی موجب آسیب صنعت استان شد

  • کد خبر : 38245
  • 22 مرداد 1402 - 11:32
انتقاد از سیاست های دولت در خصوص واردات و نحوه نرخ گذاری برنج / رویکرد بی تفاوتی موجب آسیب صنعت استان شد
رئیس مجمع نمایندگان گیلان ضمن انتقاد از سیاست های دولت در خصوص واردات و نحوه نرخ گذاری برنج تصریح کرد:سیاست های اتخاذ شده نه تنها به نفع کشاورزان نیست بلکه موجب آسیب کشاورزان می شود.
گیلان شهر  ، سید علی آقازاده نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست با رسانه های گروهی استان ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار با اشاره به وجود فرصت ها و چالش ها در استان اظهار داشت:فرصت های استان رضایت مردم و چالش ها نیز نارضایتی و گله مندی مردم را به دنبال دارد.

وی افزود:اقتصاد دریایی یکی از ظرفیت های خوب استان است که می تواند در توسعه و اقتصاد استان نقش مهمی داشته باشد ، اقتصاد دریایی با ارتباط ریلی از فرصت سازی خوبی بهره مند خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه مکانیزه شدن کشاورزی استان موجب افزایش کیفیت محصول ، کاهش هزینه های کشاورز و … می شود ، خاطرنشان کرد:کاشت ، داشت ، برداشت ، فراوری و بازرگانی محصولات کشاورزی نیازمند مکانیزه شدن است.

وی ضمن انتقاد از سیاست های دولت در خصوص واردات و نحوه نرخ گذاری برنج تصریح کرد:سیاست های اتخاذ شده نه تنها به نفع کشاورزان نیست بلکه موجب آسیب کشاورزان می شود.

آقازاده یادآور شد:در راستای تامین آب در استان و مقابله با کم آبی مهار آب های سطحی و بهره وری از آن ها در دستور کار است .

وی با تاکید بر نگاه رویکردی به صنعت در استان گفت:رویکرد نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی نسبت به صنعت استان می بایست تغییر کند بی تفاوتی عمومی در حوزه حکمرانی باید کنار گذاشته شود و نگاه به صنعت نگاهی جدی باشد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان به بیان اینکه رویکرد بی تفاوتی موجب آسیب صنعت استان شد ، خاطرنشان کرد:در اثر بی تفاوتی برخی از کارخانه های بزرگ استان تعطیل شدند.

وی یادآور شد:امروز با همکاری مسئولان ولایی استان ، جلوی غارتگری در حوزه صنایع گرفته شده و برخی از کارخانجات چون پوشش ،  الکتریک و… در حال احیا هستند.

آقازاده بیان کرد: با توجه به ظرفیت های گردشگری استان ، زیرساخت های صنعت گردشگری باید فراهم شود و استفاده از ظرفیت های گردشگری استان از قبیل کوه ، دریا و سواحل ، بوم گردی و … توسعه استان را به دنبال دارد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خصوص عقب ماندگی ۱۰ ساله گیلان در حوزه پسماند تصریح کرد:تخریب محیط زیست در شان مردم گیلان نیست ، هم اکنون پسماند استان در حال ساماندهی است و رفع مشکل پسماند نیازمند کمک و حمایت مسولان استانی و کشوری است.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=38245

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics