• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 9649
4
پشت پرده سفر وزیر کار به گیلان؛

بررسی گزینه مدیرعاملی تامین اجتماعی کشور یا کلنگ زنی شعبه صومعه سرا؟

  • کد خبر : 38230
  • 21 مرداد 1402 - 20:17
بررسی گزینه مدیرعاملی تامین اجتماعی کشور یا کلنگ زنی شعبه صومعه سرا؟
به نظر می‌رسد این سفر نیز همچون سفر سایر وزرا به گیلان، «به نام مردم، به کام مسئولان» است و خروجی ملموس و قابل توجهی برای مردم گیلان نخواهد داشت
گیلان شهر /در حالی صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای آنچه «کلنگ زنی شعبه تامین اجتماعی صومعه سرا و بازدید از چند واحد تولیدی» عنوان شده است، وارد گیلان شد که براساس گمانه‌زنی‌ها، این سفر بی‌ارتباط با زمزمه‌های انتصاب استاندار گیلان به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور نیست.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان که با توجه به ارزیابی‌های موجود، شانس چندانی برای کسب آرای مردم برای حضور در انتخابات مجلس نداشت، این روزها به نظر می‌رسد خود را برای ریاست سازمان تامین اجتماعی آماده می‌کند.

شاید بد نباشد حال که جناب وزیر کار به گیلان آمده است، به پای درد دل مردم و کارگران و صاحبان صنایع این استان بنشیند تا ارزیابی مناسب‌تری داشته باشد برای انتصاب مدیرعامل بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌ای و درمانی کشور که با احتساب خانواده‌های بیمه شدگان، نزدیک به ۴۲ میلیون ایرانی را تحت پوشش قرار داده است.

به نظر می‌رسد این سفر نیز همچون سفر سایر وزرا به گیلان، «به نام مردم، به کام مسئولان» است و خروجی ملموس و قابل توجهی برای مردم گیلان نخواهد داشت.گیل خبر

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=38230

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics