• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 9649
2
رئیس شورای شهر رشت خبر داد:

برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران/ تشکیل کمیسیون تخصصی شهرسازی

  • کد خبر : 38168
  • 14 مرداد 1402 - 17:17
برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران/ تشکیل کمیسیون تخصصی شهرسازی
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با تبریک پیشاپیش روز خبرنگار گفت: به همین مناسبت مراسم تجلیلی از اصحاب رسانه توسط شورا و شهرداری رشت برگزار می شود.
گیلان شهر /به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در نود و پنجمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به چهاردهم مرداد مصادف با روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی اظهار کرد: تمامی موجودات مخلوق خداوند متعال دارای ارزش هستند ، اما انسان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه رفع نیازهای انسان همواره جزو دغدغه ها بوده است افزود: سکونتگاه مناسب از جمله این دغدغه ها است که در طول قرن ها برای آن تلاش شده است.

تشکیل کمیسیون تخصصی شهرسازی

کارگرنیا به توجه ویژه نسبت به مباحث شهرسازی اشاره کرد و گفت: شورای ششم از همان ابتدای شروع فعالیتش نسبت به این مهم توجه داشته است و تشکیل کمیسیون تخصصی شهرسازی شورا نیز با این هدف اجرایی شده است.

برگزاری مراسم تجلیل روز خبرنگار توسط

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به هفدهم مرداد مصادف با روز خبرنگار تصریح کرد: به یادمان سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی ، هفدهم مرداد ماه به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است و پیشاپیش این روز را به تمامی خبرنگاران بالاخص خبرنگاران خدومی که اخبار شورا و شهرداری رشت را پوشش می دهند تبریک عرض می نمایم و در این راستا مجموعه مدیریت شهری رشت، مراسمی را به پاسداشت این روز و با هدف قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه برگزار می کند.

کارگرنیا به هیجدهم مرداد مصادف با روز بزرگداشت مدافعین حرم اشاره کرد و گفت:مدافعین حرم با تفکر حسینی و با تمام توان خود در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کردند و اجازه ندادند تا دستان تجاوزگر دشمن به حریم اهل بیت (ع) برسد.

وی با تاکید به اینکه حفاظت از ارزش های اسلام و حریم اهل بیت(ع)و ممانعت از نزدیک شدن گروهک های منحرف داعشی به مرزهای ایران اسلامی از اهداف مدافعین حرم بوده و است افزود : یقینا مدافعان حرم اگر نبودند ، امروز من و شما نمی توانستیم این گونه آزادانه به زندگی بپردازیم و با ایثار و از خودگذشتگی این دلاوران ایران زمین عزت و امنیت ما حفظ شد و فرزندان ایران اسلامی بار دیگر پس از گذشت سالها از دوران جنگ تحمیلی اثبات کردند که هنوز روحیه ایثار و شهادت در وجودشان زنده است و اجازه نخواهند داد کوچکترین خطری مرزهای ایران عزیزمان را تهدید کند.

انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی شورا

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از تلاش های اعضای هیات رئیسه و کمیسیون های تخصصی شورا در سال گذشته شورا افزود: ان شاا شاهد عملکرد مطلوبتر شورا و شهرداری رشت طی دو سال آتی باشیم و در جلسه امروز نسبت به انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی شورای رشت اقدام می شود.

کارگرنیا با بیان اینکه اعضای کمیسیون به پیشنهاد رئیس شورا و رای اعضای شورا انتخاب می شوند تصریح کرد: هر عضوی که آرای لازم را از مجموع اعضای شورا کسب کند می تواند عضو کمیسیون های تخصصی شورا شود و در شورای رشت ۶ کمیسیون وجود دارد و پس انتخاب اعضای کمیسیون ها، می توانند ترکیب هیات رئیسه کمیسیون ها را انتخاب کنند.

در این جلسه اعضای کمیسیون های تخصصی شورای رشت به پیشنهاد رئیس شورا و رای اعضای شورا انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=38168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics