• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 9649
3
مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد؛

شناسایی و تعیین تکلیف ۳۵۵ فقره انشعاب غیرمجاز و اجرای ۱۰ پروژه توسعه شبکه آبرسانی در رودسر

  • کد خبر : 38095
  • 12 مرداد 1402 - 15:44
شناسایی و تعیین تکلیف ۳۵۵ فقره انشعاب غیرمجاز و اجرای ۱۰ پروژه توسعه شبکه آبرسانی در رودسر
مدیرعامل آبفای گیلان از شناسایی و تعیین تکلیف ۳۵۵ فقره انشعاب غیرمجاز طی ۴ ماه سالجاری و پیشرفت ۱۰۰ درصدی در اجرای ۱۰ پروژۀ توسعه شبکه آبرسانی به طول ۱۴ کیلومتر در شهرستان رودسر خبر داد.

گیلان شهر :مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با تأکید بر اینکه شناسایی انشعابات غیرمجاز گام مهمی در راستای شفاف‌سازی مصارف و درآمدهاست از بررسی و شناسایی ۳۵۵ فقره انشعاب آب غیرمجاز طی ۴ ماهه اول سالجاری در گیلان خبر داد.

مازیار علی‌پور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه استفاده قانونی شهروندان از آب شرب بهداشتی، امکان خدمات‌رسانی بیشتر جهت تأمین و توزیع عادلانه آب برای سایرین را فراهم می‌سازد افزود: تمامی انشعابات غیرمجاز شناسایی شده، پس از طی مراحل قانونی، تعیین تکلیف شده و به انشعاب مجاز تبدیل خواهند شد.

وی در ادامه گفت: به همین منظور اکیپ‌های بازرسی امور، آبداران و قاریان کنتور مکلف هستند تا در بازدیدهای روزانه و قرائت کنتور، موارد مربوط به برداشت‌های غیرمجاز و استفاده نامتعارف از آب شرب را شناسایی نمایند و جهت توزیع عادلانه آب شرب، نسبت به قطع انشعابات متخلفین و تعیین تکلیف آن‌ها اقدام گردد.

مدیرعامل آبفای گیلان با بیان اینکه صاحبان انشعابات غیرمجاز علاوه بر آسیب به شبکه‌های آبرسانی، موجب تضییع حقوق مشترکان قانونی می‌شوند تصریح کرد: به منظور تامین مستمر و پایدار آب شرب مردم عزیز استان، باید این انشعابات شناسایی و جمع آوری شوند و در راستای برقراری عدالت اجتماعی و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان از ۳۵۵ فقره انشعاب شناسایی شده ۲۴۹ فقره انشعاب آب تعیین تکلیف شد.

اجرای ۱۰ پروژه توسعه شبکه آبرسانی به طول ۱۴ کیلومتر در شهرستان رودسر

علی‌پور در همین راستا بیان کرد: در راستای طرح توسعه شبکه آبرسانی با هدف اصلاح خط انتقال، بهبود آبرسانی، تامین آب شرب بهداشتی، کاهش هدر رفت و مدیریت فشار شبکه توزیع آب شرب شهرستان رودسر، ۱۰ پروژۀ توسعه شبکه آبرسانی با لوله‌گذاری به طول ۱۴ هزار و ۱۱۰ متر با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی اجرا و به بهربرداری رسید.

وی اعتبار تامین شده برای اجرای این پروژه‌ها را ۸۵۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مشترکین محترم روستاهای ویشکی، کیاسه، طول لات، قاسم آباد، دوران محله چابکسر، لترود، هراتبر، بنکسر، توسه چالک، فشکل پشته و مجتمع ارکم شهرستان رودسر از نتایج اجرای این پروژه‌ها بهره‌مند شدند.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=38095

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics