این در شرایطی است که از مدت ها پیش باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب شهریار مغانلو ، مهاجم سپاهان بود اما حضور در تمرینات زردپوشان اصفهانی و همچنین سفرش به ترکیه برای اردو همراه با این تیم، شانس این انتقال را کمرنگ کرد.

گرچه به نظر می رسد تلاش مسئولان پرسپولیس برای جذب مغانلو بار دیگر آغاز شده و آنها امیدوار هستند یکی دیگر از بازیکنان سابق خود را به این تیم بازگردانند. البته مشکل مغانلو برای بازگشت به پرسپولیس، قرارداد یک ساله او با سپاهان است.

از طرف دیگر مغانلو که به این انتقال تمایل نشان داده، بی علاقه نیست مجدد به پرسپولیس بپیوندد و در صورتی که بتواند رضایت‌نامه خود را از سپاهان بگیرد، حضورش در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی تا حد زیادی قطعی خواهد شد.

علاوه  بر این، باشگاه پرسپولیس امید زیادی دارد تا بتواند بازیکن مطرح تیم ملی کشورمان را سرخ‌پوش کند. باشگاه پرسپولیس برای تقویت خود در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب سعید عزت‌اللهی ، بازیکن تیم وایله دانمارک است. این در حالی است که مذاکرات مثبتی بین طرفین در روزهای اخیر انجام شده تا شانس پرسپولیسی شدن عزت‌اللهی بالا برود.

مسئولان پرسپولیس امیدوارند تا ۳-۲ روز آینده بحث انتقال هافبک دفاعی تیم ملی به جمع شاگردان گل‌محمدی قطعیت پیدا کند تا این بازیکن به زودی به تمرینات ملحق شود.

از آنجایی که عزت‌اللهی با تیم وایله قرارداد دارد باید مبلغی برای دریافت رضایت‌نامه این بازیکن به حساب باشگاه دانمارکی واریز شود و این مشکل اصلی در جذب این بازیکن است. در صورتی که روند مذاکرات و پرداخت رضایت‌نامه مثبت پیش برود، عزت‌اللهی در اردوی ترکیه به پرسپولیس ملحق خواهد شد تا دوران جدید فوتبال خود را زیرنظر یحیی گل‌محمدی آغاز کند.