• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 9657
2

واکنش رییس شورای شهر به اتهام زنی های رضا عاشری؛

  • کد خبر : 33564
  • 22 تیر 1401 - 1:07
واکنش رییس شورای شهر به اتهام زنی های رضا عاشری؛
رییس شورای ، تمام مراحل رای گیری به صورت شفاف در مقابل دوربین و در حضور خبرنگاران و اعضای شورا بود و اصلا امکان اینکه یک کاغذ جدید و یک کاغذ قدیمی باشد، وجود ندارد.

گیلان شهر :به گزارش #خزرآنلاین، چندی پیش بود که صفحه اینستاگرامی منتسب به رضا عاشری، عضو شورای شهر رشت در یک استوری، تلویحا ادعای تقلب در رای گیری جلسه استیضاح شهردار رشت از طریق جابه جایی آگاهانه برگه ها را طرح کرد.

?در همین راستا، محمدحسین واثق کارگرنیا رییس شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین ضد رد این ادعا، گفت: ایشان به هر حال عضو شورا بوده و از همین بابت تریبونی دارند که از این تریبون سواستفاده می کنند.

?رییس شورای شهر رشت ادامه داد: برگزاری جلسه استیضاح شهردار رشت بصورت لایو و زنده در حال پخش بوده و همه مردم آن را نظاره مـیکردند. خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه حاضر بودند و خود آقای عزیزی که جزء موافقین شهردار بودند در کنار بنده بوده و تمام جریان را مرحله به مرحله نظاره کردند. حالا اینکه یک کاغذ جدید بود یه کاغذ قدیم، اینا داستانهایی است که خود اقای عاشری برای خودش می بافد و بایستی هم آن را اثبات بکند.

?کارگرنیا افزود: در نهایت این موارد را به عنوان تخلف به مراجع ذی ربط منعکس میکنیم چرا که ایشان حق ندارد افکار عمومی را مشوش کند و مطمئن باشید ما اقدامات و ادعاهای ایشان را به مراجع ذیربط گزارش میکنیم تا این طور نباشد که هر کسی هر اتهامی را که بخواد وارد کند.

?رییس شورای شهر رشت در پایان گفت: تمام مراحل رای گیری به صورت شفاف در مقابل دوربین و در حضور خبرنگاران و اعضای شورا بود و اصلا امکان اینکه یک کاغذ جدید و یک کاغذ قدیمی باشد، وجود ندارد.

⭕️واکنش رییس شورای شهر به اتهام زنی های رضا عاشری؛

? این ها داستان هایی است که برای خودشان می بافند

? تخلاف ایشان را به مراجع ذی ربط منعکس می کنیم

? اینطور نیست که هر کسی هر اتهامی را که بخواهد، وارد کن

 

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=33564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics