• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
کل اخبار 9659
2
واکنش عضو شورا به حکم انتصاب پدرش؛

نمیدانم شهردار چه هدفی را دنبال می کند | منتقد جدی شهردار هستم حتی اگر این شهر را به نام من بزند

  • کد خبر : 31583
  • 15 بهمن 1400 - 21:13
نمیدانم شهردار چه هدفی را دنبال می کند | منتقد جدی شهردار هستم حتی اگر این شهر را به نام من بزند
واقعیت اینست که انتقاد من از شهردار شخصی نیست. شاید در قالب دو شخص به نام عباس نژاد و علوی ما حتی رفیق هم باشیم اما در جایگاهی که بنده عضو شورا هستم و ایشان شهردار هستند، به خاطر کارها و بی توجهی هایی که می کنند، بنده منتقد جدی هستم حتی اگر ایشان این شهر را به نام من بزند.

گیلان شهر /به گزارش خزرآنلاین، چندی قبل بود که شهردار رشت طی احکامی اعضای شورا و هیات مدیره سازمان های شهرداری رشت را انتخاب و منصوب کرد.

در این میان محمد عباس نژاد هم به عنوان عضو شورای سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت منصوب شد. این انتصاب از آن جهت در کانون توجه قرار گرفت که وی پدر مسعود عباس نژاد، عضو شورای شهر و رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک می باشد.

در همین راستا، مسعود عباس نژاد، عضو شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین و در واکنش به این انتصاب گفت: پدر بنده سرهنگ محمد عباس نژاد، بازنشسته راهور است که در سوابق کاری خود ریاست راهنمایی و رانندگی رشت، لاهیجان، رودبار و معاونت عملیات و ترافیک استان گیلان را دارد.

وی افزود: اخیرا هم آقای شهردار ایشان را به عنوان عضو شورای سیاستگذاری سازمان حمل و نقل منصوب کرده است. شورایی که سالی یکبار تشکیل جلسه میدهد و در آن، سیاست گذاری کل سال آن حوزه صورت میگیرد.
عباس نژاد افزود: برخی گفتند که مثلا چه اتفاقی افتاده و چه قراردادی منعقد شده و به پدر بنده میز و صندلی داده اند و پست مهمی است و هر هفته این شورا تشکیل می شود، که اصلا اینطور نیست.

عضو شورای شهر رشت ادامه داد: بنده که با آقای شهردار صحبتی نکردم ولی فکر میکنم آقای شهردار ایشان را بعنوان عضو شورای سیاستگذاری سازمان معرفی کرده که همسو با شورا باشد.

رییس کمیسیون ترافیک شورای شهر رشت گفت: انتقاد من از شهردار شخصی نیست. شاید در قالب دو شخص به نام عباس نژاد و علوی ما حتی رفیق هم باشیم اما در جایگاهی که بنده عضو شورا هستم و ایشان شهردار هستند، به خاطر کارها و بی توجهی هایی که می کنند، بنده منتقد جدی هستم حتی اگر ایشان این شهر را به نام من بزند. اصلا و ابدا بنده به دنبال منافع شخصی نیستم.
ما صدای همین کارمندان شهرداری هستیم که نگران وضع موجود و آینده خودشان هستند و تنها ابزاری که داریم و در واقع آخرین ابزار ما هم هست، همین طرح سوال و استیضاح است و خارج از آن شهردار می تواند شورا را در برنامه ریزی دخالت ندهد!

عباس نژاد با اشاره به آخرین جلسه شورای شهر گفت: به آقای شهردار گفتم شورا برنامه ریز و سیاست گذار است و شما مجری! ما آمدیم مشکلات مردم را بررسی بکنیم. اگر قرار باشد شهردار هم تصمیم بگیرد هم برنامه ریزی کند و هم خودش اجرا کند، پس شورا بهتر است که جمع کند و برود! از روز اول این مشکل ما با ایشان بود.

عضو شورای شهر رشت در پایان به خبرنگار خزرآنلاین گفت: این ها مواردی است که باعث می شود بنده مخالف عملکرد شهردار باشم و به هیچ عنوان از مواضع خودم پایین نمی آیم مگر اینکه ایشان تغییر رویه داشته باشد و مجری سیاست های شورا شود. متاسفانه نه در قضیه انتصاب پدرم بلکه در هیچ موضوع و انتصابی، اعضای شورا در جریان نیستند! باز هم میگویم انتقاد بنده شخصی نیست. شهردار باید شان شورا را حفظ کند.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=31583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics