• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
3
رییس پلیس راهور ناجا خبر داد:

اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۱۸ امروز / استقرار پلیس در ورودی تمام شهرهای قرمز و نارنجی/ لغو مجوز تردد فرمانداری ها در سراسرکشور

  • کد خبر : 29452
  • 28 تیر 1400 - 20:11
اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۱۸ امروز / استقرار پلیس در ورودی تمام شهرهای قرمز و نارنجی/ لغو مجوز تردد فرمانداری ها در سراسرکشور
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از اعمال محدودیت تردد در ۳۳۵ شهر قرمز و نارنجی کشور و همچنین تشدید نظارت بر منع تردد در دو استان تهران و البرز خبر داد و جزییات آن را تشریح کرد.
به گزارش گیلان شهر : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از اعمال محدودیت تردد در ۳۳۵ شهر قرمز و نارنجی کشور و همچنین تشدید نظارت بر منع تردد در دو استان تهران و البرز خبر داد و جزییات آن را تشریح کرد.

سردار سید کمال هادیان فر با حضور در جمع خبرنگاران درباره مصوبه تشدید محدودیت های تردد در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی و همچنین محدودیت ورود به استانهای تهران و البرز گفت: برابر تازه ترین آمارها متاسفانه کشور وارد پیک پنجم کرونا شده و بر این اساس ۱۶۹ شهر کشور در وضعیت قرمز و ۱۶۶ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارد.

وی با بیان این که در مجموع ۴۴۸ شهر کشور دارای وضعیت قرمز و نارنجی و زرد بود و از این تعداد ۳۳۵ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ماموران پلیس راهور در مبادی ورودی تمام شهرهای قرمزو نارنجی مستقر بوده و علاوه بر اعمال قانون به شکل فیزیکی، دوربین های سطح جاده ها و مبادی شهرها نیز نسبت به اعمال قانون خودروهای غیر مجاز اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی بیشتر در دو استان تهران و البرز نیز گفت: مقرر شد تا از روز سه شنبه تا پایان وقت اداری روز یکشنبه منع ورود و خروج از تهران با هدف کاهش بیماری و جلوگیری از شیوع کرونا اعمال شود. لذا ماموران پلیس در ۱۴ مبادی ورودی و خروجی مستقر خواهند شد.

در همین راستا از ساعت ۱۸ امروز تا ساعت ۷ روز دوشنبه هفته آینده این محدودیت ها در تهران اعمال می شود و به جز خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر که دارای اجازه تردد هستند هیچ خودروی دیگری اجازه ورود و خروج در استانهای تهران و البرز را ندارد.

ابطال مجوز تردد فرمانداری ها

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین از ابطال مجوز تردد توسط فرمانداری ها در سراسر کشور خبر داد و گفت: بر اساس مجوز وزارت کشور تمامی مجوزهای صادر شده برای سفر از سوی فرمانداری ها باطل است و در این مدت هیچ خودرویی با این مجوز اجازه تردد ندارد.

وی با بیان این که هدف پلیس از اجرای این محدودیت ها جریمه نیست، گفت: در همین راستا نیز به تمامی مامورانمان تاکید شده تا ابتدا به این خودروها تذکر داده و در صورت اصرار برای ادامه سفر جریمه یک میلیونی را در شهرهای قرمز و نیم میلیونی را درشهرهای نارنجی اعمال کند.

هادیانفر بیانکرد: تهران و البرز و شهرستانهای آنها در این محدودیت ۶ روزه به طور یکپارچه دیده شده است و تردد بین شهرهای داخل این استان ها مانند تهران، کرج، شهریار و ورامین، رباط کریم و دماوند و … بلامانع است اما ورود و خروج به این دو استان ممنوع بوده و حتی ساکنان شهرهای مجاور این دو استان اجازه ورود به داخل دو استان را نداشته و جریمه خواهند شد.

هادیانفر از مردم خواست که نهایت همکاری را با پلیس داشته و از ورود غیر مجاز به دو استان تهران و البرز و همچنین تردد بین دیگر شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی جدا پرهیز کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین گفت که منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان به قوت خود باقی است و در تمام شهرها اجرا می شود.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=29452

خبر های مرتبط

28اسفند
ورود ۲۲۰ هزار خودرو به گیلان/ آزادراه قزوین – رشت؛ پرترددترین محور ورودی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد:

ورود ۲۲۰ هزار خودرو به گیلان/ آزادراه قزوین – رشت؛ پرترددترین محور ورودی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics