• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 9657
2
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد:

ساماندهی وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی با طرح تحول ساختار اداری

  • کد خبر : 26301
  • 22 آذر 1399 - 15:39
ساماندهی وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی با طرح تحول ساختار اداری
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بررسی طرح تحول ساختار اداری و استخدامی طی یکماه گذشته در این کمیسیون آغاز شده و قطعا به ساماندهی وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی کمک خواهد کرد.

به گزارش گیلان شهر خلیل بهروزی فر صبح شنبه در جمع خبرنگاران به بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ هفته آینده در مجلس اشاره و اظهار کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۰ انقباضی دیده شده و باید زمان بیشتری برای بررسی موارد مختلف آن به ویژه در حوزه سلامت اختصاص دهیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شیوع یک بیماری در جامعه را یکی از عوامل چالش برانگیز در خصوص توسعه کشور دانست و افزود: کمیسیون اجتماعی، کمیسیون محوری در این خصوص محسوب می‌شود از این رو با حضور نماینده‌ای در کمیسیون تلفیق، آخرین اقدامات در این رابطه را پیگیری می‌کنیم.

بهروزی فر با بیان اینکه با توجه به شرایط شیوع کرونا نمایندگان مجلس نگاه در بودجه سال ۱۴۰۰ به حوزه بهداشت و درمان دارد، اضافه کرد: قطعاً سلامت عمومی جامعه رابطه مستقیمی با بروز آسیب‌های اجتماعی دارد لذا تلاش می‌شود در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

وی با اشاره به بررسی طرح تحول ساختار اداری و استخدامی کشور طی یک ماه گذشته در کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: فاصله بین میزان دریافتی نیروهای رسمی و قراردادی بسیار زیاد است.

بهروزی فر با بیان اینکه دریافتی نیروهای قراردادی با توجه به خدماتی که انجام می‌دهند مناسب نیست، ادامه داد: این طرح به ساماندهی وضعیت این افراد مربوط می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر ضرورت ساماندهی وضعیت این افراد، گفت: دریافتی نیروهای انسانی که به صورت شرکتی جذب و در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که متأسفانه مابقی دستمزد این افراد متعلق به شرکت پیمانکار است.

بهروزی فر اظهار کرد: قطعاً تصویب طرح تحول اداری و استخدامی کشور به ساماندهی وضعیت این افراد کمک خواهد کرد.

وی در ادامه به وضعیت شیوع کرونا در کشور و دستور رهبر معظم انقلاب به نیروهای مسلح برای کمک به کنترل و ارائه خدمات به بیماران کرونایی اشاره و بیان کرد: نیروی زمینی ارتش برای انجام وظایف خود در حوزه محرومیت زدایی با تمام امکانات وارد عرصه شده و با کمک سازمان برنامه و بودجه کشور در این راستا گام برداشته است.

نماینده فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر با پیگیری‌های انجام شده بیمارستان فومن در حال تجهیز است، تصریح کرد: تجهیز و بازسازی مراکز درمانی و بیمارستان‌های فومن و شفت را در دستور کار قرار داده‌ایم.

کد خبر ۵۰۹۳۳۸۱
لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=26301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics