• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 9657
3

کریمی بخشدار جدید کلاچای شد

  • کد خبر : 25742
  • 29 آبان 1399 - 15:34
کریمی بخشدار جدید کلاچای شد
در احکام جداگانه ای معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودسر و بخشدار کلاچای منصوب شدند.

به گزارش گیلان شهر از رودسر، با حضور مدیرکل سیاسی استانداری گیلان، فرماندار و مدیران شهرستان ، شیرزاد روشن به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودسر و شاپور کریمی به عنوان بخشدار کلاچای معرفی شده و از زحمات یوسف پورامیر و مهدی خلقی تجلیل شد.

 در این مراسم بخشدار جدید کلاچای با اشاره به اینکه همه باید بحث مهم مسئولیت پذیری سیاسی و اجتماعی را در نظام اداری کشور،شهرستان و بخش دنبال کنند اظهار داشت: همه می دانیم در شاخص‌های توسعه در استان و شهرستان با آمار قابل قبولی مواجه نیستیم.

او افزود: پسماند ، اشتغال، تورم ، بیکاری ، کوچ، مهاجرت و … از جمله مسائلی هستند که می‌تواند در تدوین آمایش سرزمینی شهرستان الگو قرار بگیرد.

او  به مشکلات بخش رحیم آباد و اشکورات اشاره کرد و گفت: در ایام تعطیل در روستاهای اشکورات، خودروهایی با پلاک های غیربومی مشاهده می‌شوند که نشان می‌دهد فرصت‌سوزی کرده ایم و نتوانسته ایم زمینه جذب و حضور نیروهای مولد و جوان را فراهم کنیم .

کریمی در این نشست گوشزد کرد: با تهدیداتی در حوزه پسماند در رودسر مواجه ایم که باید با آموزش و توانمندسازی دهیاران و شهروندان ، به تفکیک زباله گام برداریم .

او  با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه گذار گفت: بحث بعدی، گردشگری است که در حال حاضر در زمره صنایع رو به رشد در جامعه جهانی مطرح است و باید بتوانیم با کمک و همکاری و همیاری دستگاه‌های ذیربط گامی در جهت توسعه پایدار برداریم.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=25742

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics