• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 9657
3
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان:

بودجه گیلان در سال ۱۴۰۰ با رشد ۴۷ درصدی همراه است

  • کد خبر : 25655
  • 26 آبان 1399 - 18:10
بودجه گیلان در سال ۱۴۰۰ با رشد ۴۷ درصدی همراه است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به اینکه در سال آینده سهم استان از بودجه هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان است، گفت: این میزان در مقایسه با امسال رشد ۴۷ درصدی خواهد داشت.

به گزارش گیلان شهر : کیوان محمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هر سال دولت موظف است در آذر ماه لایحه بودجه را به مجلس ارائه کند، اظهار کرد: به همین واسطه رئیس جمهور در مهر ماه هر سال به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌کند تا در تهیه لایحه بر مبنای مسائل و اولویت‌های دستگاه‌های خود برنامه‌ها را ارائه دهند.

وی ادامه داد: در همین راستا با برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی گیلان مسائل عمده استان و دیدگاه‌های دستگاه‌های اجرایی جمع بندی شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به اینکه در ابتدای سال ۹۹ در مجموع ۹۰۵ میلیارد تومان بودجه استان بوده است، گفت: این میزان بودجه در سال آینده به بیش از هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی به رشد حدوداً ۴۷ درصدی در اعتبارات تملک و هزینه‌ای استان گیلان در سال ۱۴۰۰ اشاره و تصریح کرد: امسال سهم گیلان در زمینه بودجه عمرانی حدود ۳۷۲ میلیارد تومان بوده که با رشد ۱۷ درصدی به ۴۳۶ میلیارد تومان رسیده است.

محمدی در ادامه اضافه کرد: در بودجه هزینه‌ای نیز سهم امسال گیلان ۵۳۳ میلیارد تومان بوده که این بودجه با رشد ۵۷ درصدی به ۸۳۷ میلیارد تومان رسیده است.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=25655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics