• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
72

نوبت دهی تعویض پلاک خودرو در گیلان اینترنتی شد + آدرس سایت

  • کد خبر : 24700
  • 01 مهر 1399 - 11:04
نوبت دهی تعویض پلاک خودرو در گیلان اینترنتی شد + آدرس سایت
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از آغاز نوبت‌دهی اینترنتی خدمات مراکز تعویض پلاک رشت خبر داد.

به گزارش گیلان شهر :سرهنگ امیر طالبی با بیان اینکه نیروی انتظامی با توجه به شرایط کنونی و گسترش خدمات الکترونیک برای تسهیل و تسریع در انجام امور در حوزه هوشمندسازی اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است ، اظهار داشت:  در همین راستا، پلیس در ارائه خدمات تعویض پلاک به منظور ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان و جلوگیری از ازدحام جمعیت، سیستم نوبت‌دهی آنلاین اینترنتی در مراکز تعویض پلاک را اجرا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان تعویض پلاک و یا دریافت خدمات از این مرکز می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به نشانی “راهور ۱۲۰” به آسانی نسبت به دریافت آنلاین زمان شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودرو خود در روز و ساعت دلخواه اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه  این طرح از روز شنبه  (بیست و نهم شهریور ماه)  اجرایی شد ،  تصریح کرد: شهروندان از مراجعه حضوری بدون دریافت نوبت از سامانه اینترنتی به مرکز تعویض پلاک شهر رشت خودداری کنند ؛ چراکه به مراجعه‌کنندگان فاقد ثبت نام اینترنتی هیچگونه خدماتی از سوی مرکز تعویض پلاک ارائه نخواهد شد .

سرهنگ طالبی ادامه داد: وی افزود: در همین راستا نیز متقاضیان دریافت خدمات از مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک باید با مراجعه به سامانه  nobatdehi.epolice.ir نوبت اینترنتی را دریافت کرده و در همان ساعت اعلام شده به مرکزی که از آن وقت گرفته‌اند، مراجعه کنند.

وی به  ساعات کار مرکز تعویض پلاک رشت نیز اشاره و بیان کرد:  مراجعه متقاضیان  بین ساعت ۷ صبح  تا ۱۴  تعیین شده است و مراجعه کنندگان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همراه داشتن مدارک مورد نیاز به این مرکز مراجعه و در زمان مشخص خدمات مورد نظر را دریافت کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی  گیلان اظهار داشت:  با راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی اینترنتی، مراجعه مردم به مرکز تعویض پلاک رشت مدیریت شده و آنها می‌توانند از پنج  روز قبل ساعت ورود خودرو را به مرکز تعیین  و بدون انتظار در صف، نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=24700

خبر های مرتبط

28اسفند
پایان عملیات اجرایی اتصال ریل به مجتمع بندری کاسپین در قطعه منطقه آزاد انزلی
28اسفند
ارسال لایحه اصلاح ماده ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس+ جزئیات
مرتضوی در حاشیه نشست شورای عالی کار خبر داد؛

ارسال لایحه اصلاح ماده ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس+ جزئیات

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics