• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 9657
5
افشین ناظمی

وضعیت قرمز در اردوگاه سرخ پوشان رشت

  • کد خبر : 18347
  • 25 آذر 1398 - 18:53
وضعیت قرمز در اردوگاه سرخ پوشان رشت
مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: اوضاع این تیم اصلا خوب نیست و به کمک فوری مسئولان استان نیازمندیم.

به گزارش  گیلان شهر ؛ افشین ناظمی امروز در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری در رشت، شرایط باشگاه سپیدرود را بسیار نامناسب اعلام کرد و افزود: ما وارث چندین میلیارد تومان بدهی از زمان حضور این تیم در لیگ دسته دوم تا امروز هستیم و پرونده های شکایت طلبکاران مجالی برای تفکر و تنفس به ما نمی دهد.

وی با بیان اینکه بازیکنان و مربیانی در دوره ای آمدند و زحمت کشیدند و به تیم کمک کردند و حالا به دنبال طلب خود هستند تصریح کرد: ما در سپیدرود منابع مالی آنچنانی نداریم که بتوانیم همه این بدهی ها را تسویه کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت به هزینه سنگین تیمداری و بخصوص هزینه سفر برای انجام مسابقات لیگ هم اشاره کرد و گفت: تا الان هم اگر حرفی نزدیم و چیزی نگفتیم فقط به خاطر این بود که نمی خواستیم آرامش بازیکنان و کادر فنی تیم به هم بخورد.
افشین ناظمی افزود: هواداران بدانند با مشکلات زیاد این سفرها را می رویم و این در شرایطی است که حامی مالی نداریم تا از پس هزینه ها بربیاییم.
وی با اشاره به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه سپیدرود رشت و نبود امکان تقویت تیم در نیم فصل گفت: اولویت اصلی باشگاه حل شدن این مشکل است تا بتوانیم به طریقی از این شرایط  عبور کرده و با جذب چند بازیکن تیم را تقویت کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت خاطر نشان کرد: تیم سپیدود که شناسنامه رشت و فوتبال گیلان است بودجه ای ندارد که بخواهد بدهی های گذشته را بپردازد و از این شرایط خارج شود.
افشین ناظمی در پایان از همه مسئولان گیلان اعم از استاندار، فرماندار رشت، شورای  اسلامی شهر و شهردار رشت خواست که به داد این تیم ریشه دار برسند.
لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=18347

خبر های مرتبط

27اردیبهشت
وداع ملوان با جام حذفی
پایگاه خبری گیلان شهر

وداع ملوان با جام حذفی

10اردیبهشت
مشخص شدن حریف ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی
09اردیبهشت
ایران قهرمان جام ملت های فوتسال آسیا شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics