• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 9648
2
جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان به ریاست میر غضنفری

تذکرفرماندار لاهیجان به اداراتی که عملکرد قابل دفاعی ندارند

  • کد خبر : 16214
  • 17 شهریور 1398 - 19:32
تذکرفرماندار لاهیجان به اداراتی که عملکرد قابل دفاعی ندارند
فرماندار لاهیجان، با بیان اینکه بزرگ نمایی مشکلات گره ای از کارهای مردم نمی گشاید، خاطرنشان کرد: وقتی مردم از دولت صحبت می کنند منظورشان همه ارکان نظام و قواست.

به گزارش گیلان شهر :فرماندار شهرستان لاهیجان ضمن تاکید بر نقش ایستادگی و وحدت در عزت نظام و تبدیل شدن نهال انقلاب به درختی تنومند و پربار گفت:مقبولیت نظام اسلامی و تایید مردم در قبال نظام جمهوری اسلامی به وضوح مشهوداست.
وی در ادامه گفت: یکی از مهمترین ارکان حفظ نظام ،همواره همراهی مردم می باشد، که باید با عملکرد مناسب ما مدیران در حفظ آن تمام تلاش خودرا به کارببندیم چرا که تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب هایی که در جهان رخ داده است،این است که انقلاب اسلامی برگرفته از از اعتقادات دینی و اسلام می باشد و همین امر منجر به هم همدلی و وحدت در طول انقلاب بوده است و به پشتوانه همدلی و وحدت کشور ما در جهان صاحب عزت و کرامت شد.
میرغنضفری گفت:یکی از آسیب‌هایی که در حال حاضر به آن دچار هستیم ، نگرانی مردم به جهت احساس تبعیض و سهل انگاری ازعملکرد برخی مسئولین است،که دراین زمینه دولت به جد در مقابل تبعیض و سهل انگاری مدیران خود می ایستدو به پشتوانه رضایت مردم که اولویت و سرمایه اصلی کشوروانقلاب اسلامی می‌باشد تمام تلاش خودرا خواهدکرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام عملکرد مجموعه دستگاه های اجرایی باید بر اساس قانون باشد و ملاک سنجش عملکرد قانون است. اگر هر جا نقصی نیز درانجام وظایف باشد مردم متوجه خواهند شد چناچه که هر جا کم کاری و عدم اجرای قانون صورت گیرد ماهیت ها ی عملکرد وتوانایی ها روشن می گردد و باید بدانیم قانون و دستورالعمل ها مکمل یکدیگرند و آن خدمت رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: حضرت امام رحمه الله علیه فرمودند که باید نگران زمانی باشید که مردم همراه با مسئولین و نظام نباشند،در حال حاضر این زنگ خطربه گوش میرسد و باید با توجه به عملکرد مناسب و شایسته نظام از این نگرانی جلوگیری کرد.

فرماندار لاهیجان ابراز داشت :منافع ملی برای کشور بسیار مهم و ارجح می باشد همانگونه که در برجام تک تک کلمات مورد بررسی قرار می گرفت تا منافع ملی و حقوق ملت ایران تضیع نشود،در تمام امور این امر سرلوحه دولت است و باب مذاکره تنها در جهت احقاق حقوق ملت ایران باز است و دولت در موضوع برجام با توجه به تعهدات بین و قوانین بین المللی که کشور ها ملزم به انجام آن می باشند عمل خواهد کرد تا از اتهام جلوگیری شود. همچنان که دشمن سعی بر ناامید کردن مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام دارد و همگان باید در این مورد هوشیار بوده و با جبهه گیری و در مقابل دولت ایستادن، آب به آسیاب دشمن نریزند، بلکه باید با وحدت حمایت و تلاش از این نیرنگ دشمن نیز با سربلندی عبور کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه گفت:در راه استقرار و استمرار نظام اسلامی هزینه های بسیاری داده شده است و آن خون هزاران شهیدی است که برای این انقلاب داده شده و موظفیم با ایستادگی ، مقاومت و وحدت از بحران ها عبور کنیم و طبق گفته رئیس جمهور اگر تا به دیروز هشت ساعت کار می کردیم باید از امروز بسیار بیشتر و جدی تر باید کار کرد ، همچنان که رهبر معظم انقلاب در مثالی فرمودند وقتی مردم تلاش مسئولین را می بینند ، مردم با مسئولین همراه می‌شود مانند تیم ملی فوتبال که وقتی دیدند علیرغم عدم نتیجه گیری تمام تلاش خود را کرده اند مردم از آنها استقبال نمودند، بعضا دلزدگی وناراحتی مردم از بابت عدم انگیزه مسئولین و جدی نبودن آنهاست و طبق دستور حضرت امام باید مراقب باشیم انقلاب دست نااهلان نیفتد.

فرماندار شهرستان لاهیجان در مورد روسای ادارات گفت :
همه ادارات موظفند در آغاز سال تحصیلی در کنار آموزش و پرورش و دانشگاه باشند و در جهت شروع هرچه بهتر سال تحصیلی برنامه های متمرکز ای را داشته باشند .

فرماندارلاهیجان همچنین از مدیران خواست تا حضور بیشتری را در کنار مردم ، مراسم ها داشته باشند و کرامت ارباب رجوع را در دستور کار قرار دهند.

در ادامه فرماندار شهرستان لاهیجان ضمن تذکر به اداراتی که نتوانستند عملکرد مناسبی داشته باشند گفت :اداراتی که عملکرد قابل دفاعی ندارند هر چه سریع تر در جهت رفع نواقص و عدم پاسخگویی که در قبال مردم داشتند باید تلاش کنند در غیر اینصورت تصمیمات جدی تری اتخاذ خواهد شد.

فرماندار شهرستان لاهیجان خبر خوشی را نیز برای مردم لاهیجان داشت که به زودی با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده از سفر ریاست جمهوری شاهد افتتاح استخر مهر خواهند بود و این مجموعه به بهره برداری خواهد رسید .

فرماندارشهرستان لاهیجان از تمام ادارات خواست تا هماهنگی و همکاری بیشتری در قبال خدمت مردم داشته باشند .

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=16214

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics