• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
کل اخبار 9661
6

داماش ۱ – آرمان گهر ۰؛ جشن رشتی‌ها با پیروزی داماش تکمیل شد

  • کد خبر : 15790
  • 12 شهریور 1398 - 20:16
داماش ۱ – آرمان گهر ۰؛ جشن رشتی‌ها با پیروزی داماش تکمیل شد
تیم فوتبال داماش گیلان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان به برتری دست‌یافت.

کلیک  >  گزارش تصویری بازی داماش گیلان ۱-۰ آرمان گهر سیرجان

به گزارش گیلان شهر ، دو تیم فوتبال داماش گیلان و آرمان گهر سیرجان از هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۸ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

داور وسط: حسین زیاری

کمک‌داور اول: احد طوسی

کمک‌داور دوم: مرتضی سلمان نژاد

داور چهارم: ابوالفضل دوستی

ناظر داوری: محمدحسین اسدی

ترکیب تیم فوتبال داماش گیلان:

محمد ضیائی، آرمین منفرددوست، آزاد جعفرزاده، کنعان طاهرنژاد، سید کاظم رحمانی، محمد رستمی، میثم میرپسندیده، جابر نصیری، علیرضا توکلی، عباس کندل و سعید باقرپسند.

سرمربی: سیامک فراهانی

ترکیب تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان:

مهدی زنجانی، میلاد صادقیان، علی فراهانی، محسن ایران‌نژاد، حکمت فولاد پور، جعفر برزگر، وحید نورمحمدی، آرمین منش، امیر محمودآبادی، عباس پورخسروانی و امین اسدی.

سرمربی: قاسم شهبا

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول در حساس‌ترین دیدار این هفته به مصاف ملوان انزلی رفت، ملوانان در دقیقه ۵۸ از روی نقطه پنالتی توسط علی امیری به گل دست یافتند ولی این پسران شهر باران بودند که در فرگی تایم با گل جابر نصیری بازی را به‌تساوی کشاندند.

لاجوردی پوشان شهر باران پس از دو کلین شیت متوالی در هفته‌های اول و دوم لیگ در دیدار مقابل ملوان دروازه خود را بازشده دیدند ولی همچنان با کسب پنج امتیاز بهترین عملکرد را بین نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول دارند.

نتایج روز نخست هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک:

فجر شهید سپاسی شیراز ۴ – ملوان انزلی ۰

مس رفسنجان ۳ – نیروی زمینی تهران ۰

خوشه طلایی ساوه ۰ – آلومینیوم اراک ۰

گل ریحان البرز ۱ – قشقایی فارس ۰

مس کرمان ۲ – سرخ‌پوشان پاکدشت ۴

نود ارومیه ۱ – رایکا بابل ۰

بادران تهران ۳ – شهرداری تبریز ۰

سپیدرود رشت ۳ – استقلال خوزستان ۲

دو تیم داماش گیلان و آرمان گهر سیرجان آخرین دیدار هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک را برگزار می‌کنند، داماشی‌ها پیش از آغاز هفته چهارم در مکان ششم جدول ایستاده بودند و با برگزاری روز نخست رقابت‌های هفته چهارم به مکان دهم سقوط کردند.

در سوی مقابل آرمان گهر با کسب دو امتیاز از سه دیدار ابتدایی خود در مکان سیزدهم جدول ایستاده است و کاری سخت مقابل داماش و هواداران پرشورش در پیش دارد.

داماش برای گلزنی تنها به دو دقیقه زمان نیاز داشت؛ سانتر مواج آرمین منفرددوست از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر علی فراهانی مدافع آرمان گهر یک گل به خودی را برای داماشی‌ها به ارمغان آورد.

داماشی‌ها با حمایت هواداران پرشورشان پاپس نکشیده و بر حملات خود ادامه می‌دهند، دفاع لایه‌ای آرمان گهر از سرعت بازی کاسته و بازی کم‌رمقی از سوی دو تیم شاهد هستیم.

درحالی‌که هواداران دو تیم انتظار سوت پایان مسابقه را می‌کشیدند تیم میهمان در ضد حمله‌ای خطرناک تا آستانه گلزنی پیش رفت، ضربه چیپ مهاجم آرمان گهر پس از تماس با نوک انگشتان ضیایی و برخورد با دیرک‌های عمودی و افقی دروازه داماش راهی کرنر شد، کرنری که ثمری برای میهمان نداشته و بازی دو تیم در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود داماش خاتمه یافت.

دو تیم پس از استراحتی ۱۵ دقیقه‌ای مجدداً به میدان آمدند، این داماشی‌ها بودند که به‌سان نیمه اول نبض بازی را در دست گرفته و موقعیت‌های خطرناکی خلق کردند، مهم‌ترین موقعیت این تیم در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم ضربه عباس کندل بود که با اختلاف اندک به بیرون رفت.

پس‌ازاین ضربه بازی به تعادل کشیده شد و این سیرجانی‌ها بودند که در دقیقه ۵۸ می‌توانستند بازی را به‌تساوی بکشانند، ارسال مورب وینگر این تیم به اسدی رسیده و این بازیکن در دهانه دروازه با شوتی سهمگین تا آستانه گلزنی پیش رفت، ضربه اسدی توسط ضیایی با سوپر واکنشی حیرت‌انگیز دفع شد.

ضربه اسدی داماشی‌ها را به خود آورد و بازیکنان این تیم مجدداً توپ و میدان را در اختیار گرفتند، لاجوردی پوشان شهر باران در دقیقه ۶۶ مسابقه به گل دست‌یافتند، گلی که توسط داور به دلیل خطای هند بازیکن میزبان مردود اعلام شد!

پس‌ازاین گل سیرجانی‌ها برای زدن گل تساوی دست به بازی انتحاری زدند ولی دفاع مستحکم پسران شهر باران مانع از ماجراجویی‌های سیرجانی‌ها شد.

دیدار دو تیم در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود داماش گیلان خاتمه یافت، لاجوردی پوشان شهر باران با این پیروزی با کسب هشت امتیاز به مکان پنجم جدول صعود کردند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=15790

خبر های مرتبط

27اردیبهشت
وداع ملوان با جام حذفی
پایگاه خبری گیلان شهر

وداع ملوان با جام حذفی

10اردیبهشت
مشخص شدن حریف ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics