• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 9649
2
حامد عبدالهی ، عضو شورای شهر رشت

بن بست بدهی شهرداری نیاز به ورود سرمایه گذار و ایجاد درآمد پایدار دارد

  • کد خبر : 15277
  • 05 شهریور 1398 - 1:15
بن بست بدهی شهرداری نیاز به ورود سرمایه گذار و ایجاد درآمد پایدار دارد

حامد عبدالهی ، عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه موضوعاتی همچون پارک آبی و زمین های نسقی و دیگر موضوعات مربوط به شهر رشت باید از بلاتکلیفی خارج شود، گفت:

به گزارش خبرنگار گیلانشهر از رشت، حامد عبدالهی ، عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه موضوعاتی همچون پارک آبی و زمین های نسقی و دیگر موضوعات مربوط به شهر رشت باید از بلاتکلیفی خارج شود، گفت: در خواست ما ورود مسئولان استانی و دلسوزان شهر است تا مشکلات مردم رفع شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه لوایح متعددی در رشت معطل‌مانده است، اظهار کرد: از دستگاه‌های ناظر از جمله فرمانداری، استانداری، سازمان بازرسی و دادستانی رشت و نماینده ولی فقیه انتظار دارم به وضعیت فعلی ورود کنند.

وی با بیان اینکه بن بست بدهی ها تنها با ورود سرمایه گذار و ایجاد درآمد پایدار محقق می شود، افزود: سرمایه گذار به دنبال آرامش و امنیت است و تنها در این صورت است که ورود می کند.

حامد عبدالهی ادامه داد: با شرایطی که پیش آمده شهر عملاً معطل مانده است. ما همگی از روز اول اشراف داریم که با این بدهی ۶۰۰ یا ۷۰۰ میلیارد تومانی و بدون حضور سرمایه‌گذار امکان کار کردن وجود ندارد. سرمایه‌گذار به دنبال آرامش و امنیت است نه تنش. دو تن از سرمایه‌گذارانی که بنده اطلاع دارم، سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی را برای شهر رشت در نظر داشتند، اکنون منصرف شده‌اند؛ زیرا با توجه به اینکه یک ماه از بلاتکلیفی شورای شهر رشت می‌گذرد، سرمایه‌گذار احساس آرامش و امنیت برای کار کردن را ندارد.

عبدالهی با اشاره به بلاتکلیفی یک ماهه جلسات شورای شهر و عدم تشکیل جلسات فوق العاده در خصوص موضوعات مهم ، تصریح کرد: شهر نباید بازیچه تمامیت خواهی ها قرار گیرد و ما به دنبال درآمد پایدار، شفافیت، اتاق شیشه ای هستیم تا حرف با عمل یکی شود.

عضو شورای شهر رشت با انتقاد از اینکه متاسفانه همه در چنین شرایطی روزه سکوت گرفته اند، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه که پیگیر موضوعات شهرداری و شورای شهر هستند ورود کنند تا شهر بلاتکلیف نباشد و آنانی که ادعای شفافیت در کار دارند چرا در چنین شرایطی حرفی نمی زنند.


عبداللهی با بیان اینکه از رسانه‌ها انتظار داریم که دراین‌باره و عدم حضور همکاران شورایی مطالبه گری کنند، گفت: رسانه‌ها موضوع سلب عضویت بنده و حجت جذب را از شورای شهرستان رشت مدام در رسانه‌ها منعکس می‌کردند و این در حالی یک عضو شورا که از موضوعات اطلاع کافی نداشته، نامه‌ای به فرماندار رشت میزند که حامد عبدالهی و حجت جذب سلب عضویت شده‌اند. آن‌ هم در شرایطی که چنین موضوعی صحت نداشته و پاسخ فرمانداری عدم وجاهت قانونی درخواست برای سلب عضویت بود.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه اسماعیل حاجی پور تمام توان خود را برای خدمت به رشت به کار گرفته است افزود: اگر حاجی پور به دنبال انجام میز خدمت است به دنبال خدمت است و قصد ندارد چنانچه برخی از انتظاراتش برآورده نشود از برگزاری میز خدمت منصرف شود.
گفتنی است، جلسه علنی شورای رشت به علت عدم حضور برخی از اعضای شورا و به حدنصاب نرسیدن 

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=15277

خبر های مرتبط

13اردیبهشت
هوای گیلان بعد از چند روز آفتابی ، بارانی می‌شود
10اردیبهشت
مشخص شدن حریف ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی
10اردیبهشت
اردیبهشت گیلان، همچنان گرم و آفتابی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics