• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 9649
8

عقد قرارداد تأمین اجتماعی با چند بیمارستان خصوصی رشت

  • کد خبر : 13860
  • 31 تیر 1398 - 15:24
عقد قرارداد تأمین اجتماعی با چند بیمارستان خصوصی رشت
مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان اعلام کرد: با ۳بیمار ستان خصوصی رشت دوباره قرارداد بسته شد.

به گزارش  گیلان شهر ؛ مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان امروز گفت: با تلاش و رایزنی‌های متعدد با بیمارستانهای خصوصی آریا، قائم و گلسار دوباره قرارداد بسته شد.

دکتر محمدحسین شهدی نژاد با اشاره به تأخیر در پرداخت معوقات مراکز درمانی خصوصی در سال گذشته و قطع همکاری این مراکز با تأمین اجتماعی گیلان افزود: این درخواست به حقی بود اما انتظار داشتیم  با توجه به سراسری بودن مشکل بودجه، این مراکز صبوری بیشتری نشان می دادند، البته در حال حاضر تا حدودی مشکلات مالی برطرف شده است.
وی با بیان اینکه بیمه شده، مراکز درمانی و بیمارستانی و تأمین اجتماعی هیچکدام مقصر تأخیر در پرداخت نبودند اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی مطالبات معوقه‌ای دارد که با دریافت آنها می ‌تواند بدهی‌های خود را به مراکز درمانی خصوصی پرداخت کند.
مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان در ادامه به نبود مرکز درمانی تأمین اجتماعی در برخی از شهرهای گیلان نظیر صومعه سرا، شفت و املش اشاره کرد و گفت: یکی از شاخص‌های راه اندازی مراکز درمانی تأمین اجتماعی در شهرها، شاخص جمعیتی به میزان حداقل ۲۰هزار نفر بیمه شده است که در حال حاضر فقط  صومعه سرا این شرایط را دارد.
دکتر محمد حسین شهدی نژاد با تأکید بر اینکه توسعه و ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در صومعه سرا یکی از مطالبات جدی در سال ۹۸-۹۷ است افزود: امیدواریم در آینده نزدیک مرکز درمان تأمین اجتماعی در صومعه سرا ساخته شود.
وی با اشاره به طرحهای در دست اجرا در حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی در گیلان اضافه کرد: بیمارستان لنگرود در دست ساخت است، درمانگاه آستانه اشرفیه در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود و تا پایان امسال هم درمانگاه پلی کلینیک انزلی به بهره برداری می رسد.
دکتر محمدحسین شهدی نژاد در پایان در پاسخ به گلایه مردم به نبود برخی داروها در داروخانه‌های تأمین اجتماعی افزود: با توجه به اجرای طرح نسخه الکترونیکی چنین چیزی غیرممکن است، چرا که پزشک معالج ابتدا با چک کردن داورهای موجود در داروخانه دارو تجویز می‌کند.
لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=13860

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics