• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
کل اخبار 9661
4
مدیر بانک ملت استان گیلان جوکار در حاشيه حضور در گلزار شهداي رشت

شهیدان باعث افتخار و مباهات ما هستند /آرامش و امنیتی را برای ما به ارمغان آوردند/ برای رونق تولید، اقتصاد و رفاه زندگی هموطنان مشارکت موثر  داشته باشیم .

  • کد خبر : 9869
  • 08 اردیبهشت 1398 - 14:52
شهیدان باعث افتخار و مباهات ما هستند /آرامش و امنیتی را برای ما به ارمغان آوردند/ برای رونق تولید، اقتصاد و رفاه زندگی هموطنان مشارکت موثر  داشته باشیم .
آقای جوکار مديرمحترم شعب استان به همراه معاونین محترم اداری مالی و اعتباری و تني چند از کارکنان استان با حضور در گلزار شهداي رشت با قرائت فاتحه و نثار شاخه هاي گل ضمن اداي احترام به شهداي گرانقدر استان گيلان با آرمان‌هاي شهدا تجديد ميثاق کردند .
گلزار شهدای رشت گلباران شد
به گزارش گیلان شهر  جوکار مدیر بانک ملت استان گیلان  در حاشیه حضور در گلزار شهدای رشت در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار روزنامه معین با بیان این مطلب که شهیدان باعث افتخار و مباهات ما هستند افزود: شهیدان گرانقدر ، آگاهیبخشی و حماسه آفرینی را در جامعه ترویج دادند، آنان با ایثارگری و جانفشانی ، آرامش و امنیتی را برای ما به ارمغان آوردند که امروز در سراسر میهن اسلامی مان شاهد آن هستیم .
ایشان در ادامه فرمودند ، در دیدار از گلزار شهدای رشت این حس به من و همکارانم منتقل شد که هر چقدر کار کنیم در مقابل ایثارگری شهدای عزیز بسیار ناچیز است و زبان بیان و قلم از واگویه و به تصویر کشیدن تلاشهای ایثارگرانه و جانفشانی های این عزیزان عاجز است .
آقای جوکار فرمودند در دوران هشت سال دفاع مقدس همه ملت ایران از کوچک و بزرگ از هر قشر و صنفی و از هر سن و سالی همه و همه به این فکر بودند که از نظام مقدس جمهوری اسلامی و از مملکت و از حیثیت کیان خود دفاع کنند و اینک که در جنگ نابرابر اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی به سر میبریم ، ملت ما آماده است  هوشمندانه با تحریم های اقثصادی فعلی مقابله تماید.
در خاتمه ، مدیر محترم شعب استان از همکاران حاضر در گلزار شهدا و ۴ نفر از همکاران فرزند شهید تشکر و قدردانی کردند و خطاب به همه همکاران فرمودند : همه ما موظف هستیم با نهایت تلاش خود ، در حوزه مسئولیت های اجتماعی به گونه ای عمل نماییم تا در راستای تحقق ” رونق تولید و ارتقاء سطح رفاه زندگی هموطنان مشارکت موثر  داشته باشیم .
وی افزود: علاوه بر آن هر کس در هر جایگاهی باید به شکل بالنده و موثر به وظیفه و مسئولیت خویش عمل نماید تا بتوانیم رهرو و تداوم بخش راستین راه شهیدان باشیم.





لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=9869

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics