• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 9649
3
محمدحسین قربانی

اجرایی شدن شبکه ریلی رشت-آستارا مهم‌ترین مطالبه مردم گیلان از رئیس‌جمهور

  • کد خبر : 8119
  • 14 اسفند 1397 - 16:29
اجرایی شدن شبکه ریلی رشت-آستارا مهم‌ترین مطالبه مردم گیلان از رئیس‌جمهور
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان ضمن اعلام قرار گرفتن چهار پروژه عمرانی آستانه‌اشرفیه در قالب سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان، خواستار اجرایی شدن شبکه ریلی رشت به آستارا شد.

گیلان شهر :محمدحسین قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه امیدواریم سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان باعث پیشرفت در پروژه‌های عمرانی شود اظهار کرد: استان گیلان دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری، تفریحی و اقتصادی بوده که امیدواریم با سفر رئیس‌جمهور به گیلان منجر به مصوب و اجرایی شدن طرح‌های مختلف شود.

وی با تأکید بر بررسی مصوبات قبلی سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان دو مورد که باید موردتوجه قرار گیرد، پیگیری مصوبات قبلی و تصویب مصوبات جدید در استان است که امیدواریم با پیگیری مسؤولین و نمایندگان این امر محقق شود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اذعان به اینکه اتمام راه‌آهن رشت به قزوین آرزوی دیرین مردم گیلان بوده است تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم گیلان از دولت اتمام راه‌آهن رشت –قزوین بوده است که خوشبختانه و علیرغم مشکلات مالی به لحاظ تأمین منابع این راه‌آهن با حضور رئیس‌جمهور افتتاح و آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

قربانی لازمه افزایش ترانزیت کالا در استان گیلان را اجرایی شدن راه‌آهن رشت_آستارا عنوان کرد و افزود: استان گیلان به دلیل همسایگی با کشورهایی نظیر آذربایجان و روسیه دارای ظرفیت خوبی به لحاظ ترانزیت کالا و رشد اقتصادی و تولید اشتغال است که امیدواریم کلنگ افتتاح این شبکه ریلی با حضور رئیس‌جمهور زده و به‌زودی به مرحله اجرایی برسد.

وی با اشاره به لزوم توجه مسؤولین به معضل ترافیک در ورودی رودبار بیان کرد: یکی از مشکلاتی اغلب مسافران برای ورود به استان گیلان با آن مواجه هستند ترافیک در آزادراه منجیل به رودبار است که اگر ۹ کیلومتر این آزادراه اجرایی شود می‌تواند علاوه بر کاهش حجم ترافیک در این منطقه باعث رشد منطقه به لحاظ اقتصادی می‌شود.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتمام پل کابلی آستانه‌اشرفیه از مهم‌ترین درخواست‌های مردم آستانه‌اشرفیه از رئیس‌جمهور است اظهار کرد: پل کابلی آستانه‌اشرفیه از سال ۸۳ مراحل ساخت آن شروع ولی به دلایل مختلف از جمله نبود منابع تا به امروز به اتمام نرسیده ولی امیدواریم این پروژه با همکاری همت و تلاش دولت و مسؤولین به اتمام برسد.

قربانی با اعلام قرار گرفتن چهار پروژه از شهرستان آستانه‌اشرفیه در قالب سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان گفت: با تلاش و پیگیری خوشبختانه چهار مصوبه جدید ازجمله چهار بانده شدن و تکمیل جاده آستانه به بندر کیاشهر، چهاربانده شدم جاده کیاشهر به دستک، مصوبه آب‌رسانی ۱۴ جوب و تعریض و چهار بانده شدن جاده رودبنه به انبار جزو پروژه‌های عمرانی سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/و

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=8119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics