• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
10
به همت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت و در راستای حمایت از حمل و نقل پاک صورت گرفت :

‎انعقاد قرارداد با هیات دوچرخه سواری استان گیلان

  • کد خبر : 3157
  • 08 آذر 1397 - 20:53
‎انعقاد قرارداد با هیات دوچرخه سواری استان گیلان

گیلان شهر/ ‎عصر روز چهارشنبه، هفتم آذرماه، جلسه‌ای با حضور حامد عبداللهی « رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت »، ایمان دلیل حیرتی « رئیس هیات دوچرخه سواری استان گیلان » ، پیمان پارسا  « رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت » و جمعی از مسئولین […]

گیلان شهر/ ‎عصر روز چهارشنبه، هفتم آذرماه، جلسه‌ای با حضور حامد عبداللهی « رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت »، ایمان دلیل حیرتی « رئیس هیات دوچرخه سواری استان گیلان » ، پیمان پارسا  « رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت » و جمعی از مسئولین و کارمندان سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت برگزار شد.


حامد عبدالهی شهردار منتخب رشت:
در راستای پیشبرد طرح حمایت از روزهای بدون خودرو باید از آموزش و پرورش و بدنه فرهنگی جامعه در جهت فراگیری این طرح، کاهش ترافیک و آرامش شهروندان استفاده کنیم

در ادامه حامد عبداللهی، رئیس کمیسیون ترافیک شورای شهر رشت ضمن ابراز تشکر و خرسندی از این اتفاق بیان کرد: از زمان ریاست پیمان پارسا در سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت برنامه های مناسبی در بخش حمل و نقل شهری اجرا شده و نگاه فراسازمانی در این سازمان حاکم شده است که این نگاه باید در تمام سازمان های شهرداری حاکم شود.
وی در ادامه افزود: در هر پروژه‌ای، فرهنگ سازی مهم‌ترین بخش است و در این راستا می‌توانیم با کمک گرفتن از آموزش و پرورش و بدنه فرهنگی جامعه برای فراگیری این طرح، کاهش ترافیک و آرامش شهروندان استفاده کنیم تا سلامتی، شادابی و تندرستی را در سطح شهر افزایش دهیم‌.
شهردار منتخب رشت همچنین برای اختصاص یک روز جهت استفاده از دوچرخه در مسیر خانه تا محل کار اعلام آمادگی کرد.

‎پارسا:
‎سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در راستای توسعه حمل و نقل عمومی درون شهری بیش از ده برنامه متفاوت در حوزه های گوناگون دارد

‎پیمان پارسا رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت ضمن خوش آمد گویی به مهمانان محترم هدف از تشکیل این جلسه را تشریح کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در آستانه روز حمل و نقل بالغ بر پانزده برنامه مختلف در حوزه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، ایجاد درآمد پایدار، افزایش درآمد، نوسازی و بازسازی ناوگان اتوبوسرانی، اضافه کردن زمین چند هکتاری به مجموعه جهت ایجاد توقفگاه اتوبوسها، برون‌سپاری، افزایش ناوگان و خطوط، هوشمندسازی و … ترتیب داده است. این جلسه نیز در راستای فاز سوم فرهنگ سازی استفاده از حمل و نقل عمومی درون شهری، حمایت از روزهای بدون خودرو و انعقاد قرارداد با هیات دوچرخه سواری استان گیلان مبنی بر تشویق بیشتر شهروندان در این حوزه برنامه ریزی و اجرایی گردیده است.
وی ضمن اعلام آمادگی برای اجرای طرح حمل و نقل عمومی کارکنان شهرداری رشت در فاز چهارم افزود: اعتقاد ما بر این است که برای موفقیت در هر پروژه به عنوان گام نخست باید از پرسنل خودمان شروع کنیم تا فرهنگ استفاده از حمل و نقل پاک فراگیر شود و رشت را که همیشه شهر اولین‌ها بوده، با همین کیفیت در حوزه حمل و نقل عمومی درون شهری هم اولین باشد.


دلیل حیرتی:
با توجه به افزایش ترافیک در سطح شهر رشت، گرایش به حمل و نقل پاک کار بسیار ارزشمندی است
‎در ادامه ایمان دلیل حیرتی رئیس هیات دوچرخه سواری استان گیلان گفت: با توجه به افزایش ترافیک در سطح شهر رشت، گرایش به حمل و نقل پاک کار بسیار ارزشمندی است که این پروژه در فاز اول با تهیه و توزیع تعدادی دوچرخه بین پرسنل سازمان آغاز می‌شود و امیدوارم این اتفاق ارزنده در تمامی سازمان‌ها رخ دهد.
‎حیرتی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با نگاه شهرداری و سازمان حمل و نقل و همکاری هیات دوچرخه سواری مشکلات ترافیکی شهر کاهش یافته، دوچرخه سواری ترویج گردد و قدم‌های بزرگتری در راستای حمل و نقل پاک برداشته شود.

در پایان این نشست تفاهمنامه ای بین سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت و هیات دوچرخه سواری در راستای گسترش فرهنگ استفاده از حمل و نقل پاک، حمایت از محیط زیست و بسترسازی روزهای بدون خودرو در شهرداری رشت منعقد شد. طی توافقات صورت گرفته قرار است در روز ۲۶ آذر و مصادف با روز حمل و نقل از این دوچرخه ها رونمایی شود.


 

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=3157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics