• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
کل اخبار 9650
4
دیدار معاون رئیس جمهور با نماینده ولی فقیه در گیلان

آیت الله فلاحتی در دیدار با خانم ابتکار گفت : نباید برنامه ریزی ها درخصوص زنان به نحوی باشد که آنها را مرد واره جلوه داد

  • کد خبر : 7498
  • 27 بهمن 1397 - 13:03
آیت الله فلاحتی در دیدار با خانم ابتکار گفت : نباید برنامه ریزی ها درخصوص زنان به نحوی باشد که آنها را مرد واره جلوه داد
.

به گزارش گیلان شهر : نماینده ولی فقیه در استان امروز در دیدار با معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده که استاندار گیلان هم حضور داشت بر بازاریابی درست برای اشتغال زنان با توجه به روحیات و ویژگی های زنانه تأکید کرد و گفت : نباید برنامه ریزی ها درخصوص زنان به نحوی باشد که آنها را مرد واره جلوه داد.

آیت الله فلاحتی افزود : اگرچه درحال حاضر زن در جامعه ایران در اوج عزت قرار دارد اما با آرمان هایی که اسلام در خصوص زنان ترسیم کرده فاصله داریم.
وی گفت : اکنون نگرش در خصوص زنان با چند دهه گذشته متفاوت است و باید براساس نگرش های نو برنامه های جدیدی برای داشتن جامعه ای اسلامی و موفق تدوین کرد.
امام جمعه رشت در ادامه به استفاده از اندیشه های اساتید حوزه و دانشگاه برای ترسیم افق های درست برای زنان تأکید کرد.معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده هم گفت : سند ارتقاء وضعیت زنان با مدنظر قرار دادن دسترسی عادلانه این قشر به خدمات اجتماعی در حال تدوین است.
خانم ابتکار افزود : موضوع رعایت عدالت زنان و مردان در توزیع خدمات اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی در ادامه به نقش اثر گذار زنان در جامعه اشاره کرد و گفت : براساس منویات مقام معظم رهبری در قوانینی که مرتبط با زنان است بازنگری هایی صورت گرفته است.
معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده خاطر نشان کرد : برای مقابله با آسیب های اجتماعی میزان تاب آوری زنان در مقابل آسیب ها را مورد سنجش قرار دادیم تا آسیب های اجتماعی را به حداقل رسانیم.
حمایت از کارآفرینان زن موضوع دیگری بود که خانم ابتکار به آن اشاره کرد و گفت : با توجه به تعداد زیاد فارغ التحصیلان دختر در گیلان با مسئله بیکاری آنها روبرو هستیم که برای مقابله با این مشکل، دوره های آموزشی برای اشتغال خانگی را مدنظر داریم.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=7498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics