• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
کل اخبار 9707
3
رئیس شورای قضایی استان در بازدید از سیاهکل،

اراضی زراعی و منازل مردم باید سند دار شوند

  • کد خبر : 41907
  • 03 خرداد 1403 - 18:56
اراضی زراعی و منازل مردم باید سند دار شوند
رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه سند دارکردن اراضی زراعی و منازل مسکونی در شهرها و روستاها با هدف جلوگیری از تعرض به مالکیت افراد ضروری است، اظهار داشت: این امر موجب اطمینان خاطر افراد جامعه از دارایی ها و اموال خود شده و دست سودجویان را کوتاه می کند

گیلان شهر /به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی   با تاکید بر توجه به مدیریت شهری تصریح کرد: شهرداری سیاهکل در خصوص جذب بودجه و ارائه خدمات به مردم اقدامات مطلوبی انجام داده است که قابل تقدیر و قدردانی است.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز جامعه ما موضوع اعتیاد است گفت: اعتیاد زیر ساخت  و عامل سایر آسیب های اجتماعی است که باید مورد توجه قرار گیرد به ویژه آنکه  آستانه تحمل فرد معتاد به شدت پایین است و همین مساله موجب خشونت رفتاری و کلامی می شود لذا یکی از عوامل افزایش طلاق، سرقت و … در جامعه اعتیاد است.

این مقام ارشد قضایی با اعلام اینکه ۳۵ مرکز ماده ۱۵ جهت رفع اعتیاد در استان راه اندازی شده است ، گفت : مسئولان باید در کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کنند و خانواده های افراد مبتلا نیز باید آنان را همراهی کرده و زمینه ترک اعتیاد این افراد را فراهم کنند..

به اظهار رئیس کل دادگستری ، اقدامات بعد از ترک و خروج از کمپ ترک اعتیاد بسیار مهم و اساسی است و باید برنامه مشخصی برای این مرحله طراحی شود تا بستر ابتلای مجدد این افراد فراهم نگردد.

وی با اشاره به ضرورت مدیریت پسماند در شهرستان سیاهکل گفت: با توجه به آلودگی های ناشی از عدم ساماندهی زباله برای مردم و پیوست های زیست محیطی این معضل، باید تلاش و جدیت  بیشتری در راستای حل آن صورت گیرد.

پایگاه خبری ، رسمی گیلان ۲۴
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=41907

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics