• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 9629
1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد:

ورود ۲۲۰ هزار خودرو به گیلان/ آزادراه قزوین – رشت؛ پرترددترین محور ورودی

  • کد خبر : 41415
  • 28 اسفند 1402 - 22:44
ورود ۲۲۰ هزار خودرو به گیلان/ آزادراه قزوین – رشت؛ پرترددترین محور ورودی
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از کاهش ۱۵ درصدی ورود به استان در طرح نوروزی خبر داد و گفت: طی چهار روز گذشته تعداد ۲۲۰ هزار و ۷۹ وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است.

گیلان شهر / اینجا بخوانید/به نقل از ایسنا؛ غلامعلی نیک فهم امروز، ۲۸ اسفندماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان در طرح نوروزی، اظهار کرد: از ۲۴ لغایت ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲، تعداد ۲۲۰ هزار و ۷۹ وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است.

وی همچنین از خروج تعداد ۱۸۷ هزار و ۵۷۱ وسیله نقلیه از استان در بازه مذکور خبر داد و تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش در ورود به استان و ۶ درصد کاهش در خروج از استان داشته‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی، بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین – رشت با ۹۶ هزار و ۲۴۰ وسیله نقلیه بوده است، تصریح کرد: محور رامسر – چابکسر نیز با ۷۱ هزار و ۸۳۴ وسیله نقلیه، دومین محور ورودی پرتردد استان بوده است.

نیک فهم متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان را ۶۲۲ وسیله نقلیه در ساعت دانست و خاطرنشان کرد: اوج تردد در محورهای استان در روز یکشنبه، ۲۷ اسفندماه با متوسط تردد ۶۵۴ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی، بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان، مربوط به محور امامزاده هاشم – رشت با متوسط تردد روزانه ۵۳ هزار و ۴۵۳ وسیله نقلیه در روز است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=41415

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics