• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 9648
4
پایگاه خبری گیلان شهر

انتصابات جدید در سازمان منطقه آزاد انزلی

  • کد خبر : 41235
  • 18 اسفند 1402 - 11:44
انتصابات جدید در سازمان منطقه آزاد انزلی
در روزهای منتهی به پایان سال جاری؛ محمد سجاد سیاهکار زاده رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی طی احکامی تصمیم به خانه تکانی و برکناری برخی از مدیران و معاونین این سازمان کرد.
انتصابات جدید در سازمان منطقه آزاد انزلی

گیلان شهر /اینجا بخوانید / در روزهای منتهی به پایان سال جاری؛ محمد سجاد سیاهکار زاده رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی طی احکامی تصمیم به خانه تکانی و برکناری برخی از مدیران و معاونین این سازمان کرد.

بر اساس این گزارش؛ میثم محمد نژاد معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی این سازمان از سمت معاونت توسعه برکنار و سرپرست معاونت بندری باقی ماند و میثم عمرانی به عنوان معاون توسعه مدیریت منصوب شد.

همچنین وحید طالبپور معاونت اقتصادی نیز پس از سالها تکیه زدن بر این کرسی با جایگاه خود خداحافظی کرد و بعنوان مشاور سرمایه‌ گذاری مدیرعامل فعالیت خواهد و محمد رسولی امین با سوابقی از جمله فعالیت در بازار سرمایه و بورس و در نهاد ریاست‌ جمهوری و وزارت نیرو به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منصوب و به جمع مدیران آن افزوده شد.

در ادامه این تغییر و تحولات، جواد نوروزی مدیرکل سابق حراست سازمان منطقه آزاد انزلی که در پی عدم موفقیت تمدید حکم قبلی خود به سرپرستی مدیریت بازرسی این سازمان منصوب شده بود نیز از این سمت برکنار و مهدی حسن نیا عضو موظف هیات مدیره این سازمان به سمت مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شد.

حسن کاظمی مدیر چندین ساله بودجه و برنامه ریزی نیز که با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت عمران و زیربنایی فعالیت داشت با حکم جدید بعنوان معاون عمران و زیربنایی ابقا گردید و علی رزم آرا با سوابق اجرایی مدیرعامل شرکت بین المللی سعدی کیش، رییس هیئت مدیره شرکت های خدمات فنی و مهندسی نصر شاهد و بیمه رفاه شاهد به عنوان مدیر برنامه ریزی و بودجه جدید منصوب و به جمع مدیران سازمان افزوده شد .
در نهایت کریم نظری از کارکنان قدیمی این سازمان به عنوان مدیر کار و خدمات اشتغال منصوب شد.

از دیدگاه برخی از کارشناسان و مطلعین منطقه آزاد انزلی، درگیریها و حواشی برخی از مدیران این سازمان، کینه کشی های سیاسی و درون جناحی و همچنین استفاده از افراد بی تجربه و غیر متخصص در پست های حساس مدیریتی طی سه سال گذشته موجب کاستی های فراوان در منطقه آزاد انزلی گردیده است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=41235

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics