• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 9649
2
پایگاه خبری گیلان شهر

مدیرعامل ۲۷ ساله، کوروش کمپانی کیست؟

  • کد خبر : 41058
  • 28 بهمن 1402 - 18:42
مدیرعامل ۲۷ ساله، کوروش کمپانی کیست؟
روزنامه همشهری نوشت: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد مدیر فراری این شرکت امیرحسین شریفیان نام دارد. جوانی متولد سال75 که حالا در 27سالگی نامش به‌عنوان یکی از کلاهبردار‌های جنجالی کشور مطرح شده است.

گیلان شهر /روزنامه همشهری در گزارشی به معرفی مدیرعامل کوروش کمپانی پرداخته است.

اینجا بخوانید / کوروش کمپانی که با تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها ادعا می‌کرد گوشی آیفون را ۲۰میلیون تومان می‌فروشد با فراری شدن مدیرعاملش تعطیل شد تا سرمایه صدها مالباخته به باد برود. بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد مدیر فراری این شرکت امیرحسین شریفیان نام دارد. جوانی متولد سال۷۵ که حالا در ۲۷سالگی نامش به‌عنوان یکی از کلاهبردار‌های جنجالی کشور مطرح شده است.

این روزنامه افزوده است: او در این شرکت از نزدیکانش شامل پدر و همسرش کمک گرفته بود و از تبلیغات و جنجال بیش از هر چیز برای جلب اعتماد طعمه هایش استفاده می‌کرد. در روزهای منتهی به حراج معروف به جمعه داغ دفتر این شرکت به‌دلیل بدحجابی مشتریانش پلمب شد؛ اتفاقی که شریفیان از آن برای شهرت بیشتر استفاده کرد. او با انتشار فیلم‌های کوتاه در اینستاگرام شروع به مظلوم نمایی کرد و از مشتریانش خواست از او حمایت کنند. او برای اینکه نشان دهد همیشه در دسترس است به برخی مشتریانش گفته بود که پاسپورت ندارد و هیچ وقت از ایران خارج نمی‌شود. ادعایی که حالا با فرار او به خارج از کشور رنگ باخته است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=41058

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics