• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 9735
3
جعفرزاده ایمن آبادی،

چاپلوسان دور رئیسی را گرفته اند و آمارهای اشتباه به او می‌دهند

  • کد خبر : 40376
  • 18 آذر 1402 - 20:52
چاپلوسان دور رئیسی را گرفته اند و آمارهای اشتباه به او می‌دهند
مردم فقیر و بیچاره شده‌اند، درگیری بر سر سطل آشغال ها است /شاه ملعون که روزی 6 میلیون بشکه نفت می‌فروخت هم ادعای رشد 14 درصدی نداشت! به مردم بگویید که گاز ندارید و مازوت می‌سوزانید

گیلان شهر /جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده سابق مجلس گفت: رئیسی در مجلس به گونه ای صحبت می‌کند که انگار رئیس جمهور یک کشور اروپایی است و در پارلمان اروپا در حال گزارش دادن است و بعد هم قرار است وضعیت فلاکت بار دولت رئیسی و ایران را با شرایط خودشان مقایسه کند. مردم فقیر و بیچاره شده‌اند، درگیری بر سر سطل آشغال ها است، محال است رئیسی از این شرایط بی اطلاع باشد! بعد با همه این وضعیت به مردم آمار اشتباه هم می‌دهید! واقعا وضعیت ناراحت کننده است و هیچ همدردی با مردم وجود ندارد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه دولت رئیسی فقط شعار است بدون هیچ برنامه ای، گفت: با شعار کشور اداره نمی‌شود. گزارشی که رئیسی در مجلس و روز بودجه ارائه کرد ما را واقعا متاثر کرد. نشان داد رئیسی واقعا با این کشور و مشکلاتش بیگانه است و یک عده آدم دروغگو و شیرین زبان او را احاطه کرده اند که فقط متناسب با روحیات رئیسی حرف می‌زنند و صحبت هایی می‌کنند که او خوشش می‌آید.

تا کی باید بشنویم که رئیسی دولت قبل را نبش قبر می‌کند؟ مگر نگفتند می‌خواهند فساد را ریشه کنند؟ اگر فسادی که در نهادهای کشاورزی رخ داده بود را گردن می‌گرفتند و عذرخواهی می‌کردند، فساد دوم در وزارت کشاورزی رخ نمی‌داد که یک وزارت‌خانه دیگر هم آلوده کرده باشد. من به شما قول می‌دهم اگر بخواهند بازهم لاپوشانی کنند شرایط به مراتب بدتر خواهد شد. 

وقتی دلسوزان را خانه نشین کردید و تزویرکاران و چاپلوسان را دور بر خودتان جمع کردید، آماده فسادباشید. فساد از سرو گوشه این کشور بالا می‌رود چرا که آدم‌های دلسوز و مخلص را کنار گذاشتید و چاپلوسان و غیرانقلابیون را بر سر کار گذاشتند. اگر انقلابیون واقعی در دولت رئیسی حضور داشتند اکنون شاهد این مسائل نبودیم. بعد از این همه خالص سازی و حذف و مهندسی انتخابات روی کار آمدید بعد بازهم هر اتفاقی می افتد می‌گویید دولت قبلی؟ پس شما چه زمانی قرار است مسئولیت بپذیرید؟ 

شاه ملعون که روزی ۶ میلیون بشکه نفت می‌فروخت ادعا نداشت که ۱۴ درصد رشد داریم! گزارش دیوان محاسبات می‌گوید در ۶ ماه اول سال ۵۰درصد درآمدهای نفت محقق نشده است، چگونه ادعای۱۴ درصد رشد می‌کند؟ عربستان ۱۶۸ میلیارد دلار درآمد نفتی خالص آرامکو را داشته ادعای رشد ۷ درصدی را داشته است، ما نصف نفتمان را هم نتوانسته ایم بفروشیم بعد ۱۴ درصد رشد داشتیم؟ خب این سخنان مردم را عصبانی می‌کند. آقای رئیسی از سخنان ما ناراحت نشود، ما دلسوزان این انقلاب و نظامیم و از روی دلسوزی صحبت می‌کنیم.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=40376

برچسب ها

خبر های مرتبط

06مرداد
ایرانی قادر است که عزت و سربلندی را دوباره به خاک این سرزمین برگرداند
پزشکیان: اصلاحات دفاع از فرد، گروه یا جناحی نیست

ایرانی قادر است که عزت و سربلندی را دوباره به خاک این سرزمین برگرداند

04مرداد
نتایج انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های گیلان اعلام شد+ آرا
اعضای علی البدل خبرنگاران به طور مشترک انتخاب شدند

نتایج انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های گیلان اعلام شد+ آرا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics