• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 9736
4
پایان مدیریت نیازی؛

انتصاب مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره منطقه آزاد انزلی

  • کد خبر : 40213
  • 04 آذر 1402 - 16:41
انتصاب مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره منطقه آزاد انزلی
اکبر نیازی که تا پیش از این بعنوان عضو موظف هیات مدیره و سرپرستی سازمان منطقه آزاد انزلی را برعهده داشت در یک روز هر دو پست خود در این سازمان را از دست داد تا تنها بعنوان مدیر حقوقی این سازمان به خدمت مشغول گردد.
گیلان شهر /عصر روز چهارشنبه اول آذرماه ۱۴۰۲ با حضور حجت‌ الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شواریعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مراسم معارفه محمدسجاد سیاهکارزاده به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

از سویی دیگر شنیده می شود با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی؛ علی اکبر قاضی جیردهی جایگزین اکبر نیازی به عنوان عضو موظف در هیات مدیره منطقه آزاد تجاری – صنعتی انزلی منصوب شد.

علی اکبر قاضی جیردهی دیگر عضو گیلانی هیات مدیره منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی نیز دانشجوی دکتری جغرافیا و برنامه ریزی روستایی و دارای سوابق مدیریتی در اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان ، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری رشت و منطقه آزاد انزلی است.

از نکات جالب توجه در این تغییرات این است که اکبر نیازی که تا پیش از این بعنوان عضو موظف هیات مدیره و سرپرستی سازمان منطقه آزاد انزلی را برعهده داشت در یک روز هر دو پست خود در این سازمان را از دست داد تا تنها بعنوان مدیر حقوقی این سازمان به خدمت مشغول گردد.گیل خبر

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=40213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics