• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 9659
2

توقف پرسپولیس برابر استقلال؛ صعود سرخ‌ها به اما و اگر کشیده شد!

  • کد خبر : 39900
  • 16 آبان 1402 - 20:38
توقف پرسپولیس برابر استقلال؛ صعود سرخ‌ها به اما و اگر کشیده شد!
تیم پرسپولیس در بازی برگشت مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا به تساوی رسید.
گیلان شهر /تیم پرسپولیس امشب در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه خانگی استقلال تاجیکستان به مصاف این تیم رفت و در نهایت با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

ترکیب استقلال تاجیکستان: رستم یتیموف، تبریز اسلاموف، آرتور کارتاشیان، قربانوف، دنیس بگانوویچ، علیشیر جلیلوف، سنین سبای، امادونی کمالوف، احسان پنجشنبه، رامش جلیلوف، ایوان نووسلچ.

ترکیب پرسپولیس ایران: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و نبیل باهویی.

داور: احمد العلی از کویت

تیم پرسپولیس در نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدای بازی و در دقیقه ۵ روی پاس نبیل باهویی می‌رفت که شاگردان یحیی گل‌محمدی به گل اول برسند که توپ با بدشانسی پس از برخورد به مدافع استقلال تاجیکستان به تیرک دروازه برخورد کرد و گل نشد.

شوت از راه دور وحدت هنانوف در دقیقه ۱۴ با واکنش یتیموف به کرنر رفت تا باز هم پرسپولیسی‌ها به گل نرسند.

در دقیقه ۳۰ محمد عمری روی کار گروهی پرسپولیسی‌ها با خطای بازیکنان حریف درست در پشت محوطه جریمه استقلال تاجیکستان متوقف شد تا پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شود. مهدی ترابی پشت توپ ایستاد و به شکلی تماشایی دروازه یتیموف را باز کرد تا پرسپولیس به گل اول برسد.

در ادامه تیم استقلال تاجیکستان در دقیقه ۳۴ روی شوت خطرناک سنین سبایی در آستانه زدن گل تساوی رفت اما بیرانوند با مهار به موقع دروازه پرسپولیس را نجات داد تا این دیدار در نیمه نخست به سود پرسپولیس تمام شود.

در نیمه دوم تیم استقلال تاجیکستان نمایش هجومی به خود گرفت و حملات متعددی را روی دروازه پرسپولیس طرح‌ریزی کرد.

در دقیقه ۶۵ ارسال بازیکنان استقلال تاجیکستان از بالای سر گولسیانی و کنعانی‌زادگان رد شد و یکی از بازیکنان استقلال تاجیکستان با ضربه سر دروازه پرسپولیس را به شدت تهدید کرد که بیرانوند باز هم مانع گلزنی رقیب شد.

حملات پرتعداد استقلالی‌ها درنهایت جواب داد و در دقیقه ۷۴ سنین سبایی روی پاس در عمق احمدونی کمالوف از تله آفساید پرسپولیس فرار کرد تا با بیرانوند در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و در ادامه با ضربه‌ای فنی موفق به گلزنی شد تا همه چیز به تساوی کشیده شود. البته این گل مشکوک به آفساید بود اما کمک‌داوران ویدیویی اعتقادی به بازبینی گل استقلال تاجیکستان نداشتند.

پرسپولیسی‌ها برای زدن گل برتری دوباره شکل هجومی گرفتند اما شاگردان گل‌محمدی زمان کافی برای تغییر نتیجه نداشتند تا درنهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

پرسپولیس با این تساوی ۷ امتیازی شد تا همچنان در رده دوم باقی بماند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=39900

برچسب ها

خبر های مرتبط

27اردیبهشت
وداع ملوان با جام حذفی
پایگاه خبری گیلان شهر

وداع ملوان با جام حذفی

10اردیبهشت
مشخص شدن حریف ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics