• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 9649
3

بانوی کنار رونالدو؛ دختر مترجم یا دختر درویش؟!

  • کد خبر : 39321
  • 28 شهریور 1402 - 17:55
بانوی کنار رونالدو؛ دختر مترجم یا دختر درویش؟!
رفتار باشگاه پرسپولیس در مراسم استقبال از النصر و رونالدو حواشی زیادی ایجاد کرد و حضور یک دختر در مراسم
گیلان شهر ، در مراسم استقبال باشگاه پرسپولیس از کریستیانو رونالدو فوق ستاره جهان فوتبال حواشی متعددی به وجود آمد و مسئولان تلاش کردند خلق اتفاقات عجیب در یک کار ساده را از دستور کار خود خارج نکنند!

باشگاه پرسپولیس با اهدای فرش به رونالدو و مانه تلاش کرد نهایت احترام را به این دو ستاره النصر بگذارد؛ آن ها به محض ورود این تیم به تهران برای این کار اقدام کردند در حالی که می توانستند بعد از بازی یا در هتل این کار را انجام دهند اما رضا درویش فرصت تقدیر و تشکر از رونالدو مقابل دوربین ها را از دست نداد!

اما همه چیز به اعطای این فرش های گرانقیمت تبلیغاتی ختم نشد و پررنگ ترین موضوع حضور دختری در کنار رونالدو بود. در ساعات اولیه گمان بر این بود که او مترجم گروه ایرانی در این مراسم است اما بعد از آن اعلام شد او دختر رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است! این موضوع از سوی برخی از نزدیکان درویش تکذیب شد اما بیشتر منابع خبر از این می دهند که او دختر درویش است. اگر موضوع به مرحله یقین برسد این سوال پیش می آید که اگر درویش این کار را انتقادبرانگیز نمی داند چرا آن را مخفی کرده است؟! با توجه به شباهت چهره این خانم با درویش به نظر می رسد او دختر مدیرعامل است و با پارتی بازی پایش به مراسم باز شدهب ود.

البته حضور پررنگ مصطفی لشگری مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس در تصاویر و مراسم از جمله نکات قابل توجه دیگر بود و مشخص نیست این همه مسئول و غیرمسئول برای این مراسم چه ضرورتی دارد.

بررسی و توجه بیشتر به رفتار مسئولان باشگاه پرسپولیس از جمله مدیرعامل و روابط عمومی و … احتمالا به برداشتن هجمه سنگین از دوش مردم به سبب اتفاقاتی که در هتل محل اقامت النصر افتاد منجر می شود!

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=39321

برچسب ها

خبر های مرتبط

10اردیبهشت
مشخص شدن حریف ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی
09اردیبهشت
ایران قهرمان جام ملت های فوتسال آسیا شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics