• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 9649
2

نماینده مجلس: هر چقدر جریمه بیشتر باشد، بی‌حجابی کمتر خواهد شد

  • کد خبر : 39261
  • 27 شهریور 1402 - 0:29
نماینده مجلس: هر چقدر جریمه بیشتر باشد، بی‌حجابی کمتر خواهد شد
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: بسیاری از موضوعات و جرم ها با جریمه کردن کاهش پیدا کرده و جواب گرفته است قطعا در رابطه با بی حجابی در جامعه نیز جریمه کردن جواب خواهد داد.

گیلان شهر /دیدبان نوشت: حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در واکنش به انتقادها از لایحه حجاب و عفاف و اخذ جریمه از زنان و دختران کشف حجاب کننده گفت: «جریمه کردن زنان و دختران بی حجاب و کسانی که کشف حجاب می کنند، بسیار موثر است. هر چقدر جریمه بیشتر باشد، جرم کشف حجاب کمتر خواهد بود»

این نماینده مجلس اضافه کرد: «لایحه حجاب و عفاف مراحل پایانی خود را طی می‌کند و در حال حاضر منتظر این هستیم تا برای بررسی زمان اجرای آن، و گرفتن رای از نمایندگان به صحن علنی مجلس بیاید.»

غضنفرآبادی عنوان کرد: «این لایحه ایرادات کمی داشت که رییس محترم قوه قضاییه اعمال نظر کردند که ما نیز بایستی در کمیسیون حقوقی و قضایی به آنها رسیدگی کنیم که با توجه به کم بودن ایرادات، شاید طی ۲ جلسه ایرادات را رفع شوند که پس از تصویب در کمیسیون باید در دستور کار مجلس قرار گیرد.»

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: «جریمه کردن زنان و دختران بی حجاب و کسانی که کشف حجاب می کنند، بسیار موثر است. هر چقدر جریمه بیشتر باشد، جرم کشف حجاب کمتر خواهد بود. بسیاری از موضوعات و جرم ها با جریمه کردن کاهش پیدا کرده و جواب گرفته است قطعا در رابطه با بی حجابی در جامعه نیز جریمه کردن جواب خواهد داد.»

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=39261

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics