• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 9649
4
استاندار گیلان در نشست با خبرنگاران؛

چالش‌های گیلان زیر ذره بین خبرنگاران قرار گیرد

  • کد خبر : 38601
  • 01 شهریور 1402 - 18:01
چالش‌های گیلان زیر ذره بین خبرنگاران قرار گیرد
رشت- استاندار گیلان با انتقاد از عدم پاسخگویی برخی مسئولان و مدیران استان گفت: چالش‌های گیلان زیر ذره بین خبرنگاران قرار گیرد.

گیلان شهر /به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان، اظهار کرد: خبرنگاران سربازان جبهه آگاهی و چشمان بینای جامعه هستند.

وی با اشاره به رویکرد مردم محوری خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: مردم محوری اصحاب رسانه و خبرنگاران از نقاط مثبت این صنف است.

استاندار گیلان با اشاره به توانمندی‌های ارزشمند خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان کرد: خبرنگاران متعهد به قلم هستند و رسالتمند در این عرصه قدم بر می‌دارند.

عباسی با بیان اینکه خبرنگاران ورای درد و رنج‌ها و تلخ و شیرینی‌های مردم هستند، اضافه کرد: خبرنگاران سختی‌ها، چالش‌ها و مشکلات را به جان می خرند تا جامعه‌ای آگاه و هدایت مند داشته باشیم.

فعالیت‌های رسانه‌ای کار خطرآفرین است

وی با بیان اینکه خبرنگاران دیده بان اصلی جامعه هستند، افزود: مشکلات و چالش‌های گیلان زیر ذره بین چشم تیزبین خبرنگاران قرار گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای کار مسئولیت زا و خطرآفرین است، گفت: مسئولیت خبرنگاران در جامعه بسیار سنگین و خطیر است.

عباسی با بیان اینکه خبرنگاران قلم فردش نیستند، تصریح کرد: به هیچ عنوان نمی‌توان روی خبر و اثر رسانه‌ای خبرنگاران نرخ‌گذاری کرد.

وی با تاکید بر لزوم دقت نظر در عملکرد رفتاری از سوی اصحاب رسانه و خبرنگاران، افزود: خبرنگاران روی لبه‌های تیز و تیغ حرکت می‌کنند و باید در انتشار و انعکاس اخبار و مطالب بسیار دقت کنند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم پردازش چالش‌های مدیریتی و انتقاد از ضعف‌های عملکردی مدیران، اضافه کرد: در انتقاد از عملکرد مدیران و انتشار اخبار، شخصیت و حقوق شهروندی افراد مورد مداقه قرار گیرد.

عباسی با بیان اینکه آبروی افراد در انتشار اخبار خط قرمز خبرنگاران قرار گیرد، گفت: خبرنگاران به جای تیپ شخصیتی و آبروی فرد روش مدیریتی افراد را به چالش بکشند.

خبرنگاران راه روشن و امیدبخش را در جامعه نشان دهند

وی با بیان اینکه خبرنگاران راه روشن و امیدبخش را در جامعه نشان دهند، افزود: خبرنگاران پرچمدار حقیقت هستند و در کنار انتشار مشکلات، سوسوهای امید را در جامعه روشن نگه دارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه فرار مدیران از پاسخگویی به خبرنگاران پذیرفته نیست، گفت: به عنوان استاندار در برابر شما و مردم مسئول و پاسخگو هستم و دیگر مدیران هم باید خودشان را با رویکرد پاسخگویی دولت سیزدهم وفق دهند.

عباسی با اشاره به برخی تنگ نظری‌ها و کارشکنی‌ها در گیلان، اضافه کرد: در ابتدا دست اندازهای زیادی پیش روی مدیریت اجرایی دولت در استان گیلان گذاشته شد اما با کمک مردم از چالش‌ها سربلند بیرون آمدیم.

وی با اشاره به قرارگیری در آستانه انتخابات، افزود: همیشه دولت در زمان‌های منتهی به انتخابات مورد آماج انتقادات ناجوانمردانه قرار می‌گیرد که منصفانه نیست.

کد خبر ۵۸۶۸۷۳۳







لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=38601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics