• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 9657
6
دبیر حزب اعتدال و توسعه در گیلان؛

راه اصلاح و توسعه کشور از صندوق‌های رای می‌گذرد | با هرگونه اقدامی که دشمن شاد کن باشد، مخالفیم

  • کد خبر : 38559
  • 31 مرداد 1402 - 12:33
راه اصلاح و توسعه کشور از صندوق‌های رای می‌گذرد | با هرگونه اقدامی که دشمن شاد کن باشد، مخالفیم
دبیر حزب اعتدال و توسعه در گیلان گفت: به رغم وجود برخی نقصان‌ها در کشور، اما مسیر اصلاح و توسعه کشور از صندوق‌های رای می‌گذرد.

گیلان شهر :غلامعلی جعفرزاده در گفتگو با صدا وسیما اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی در تلاش هستند تا با تزریق نا امیدی در جامعه، مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند.

وی با بیان اینکه حزب اعتدال و توسعه همانند دیگر احزاب همسو با نظام مقدس جمهوری اسلامی به رغم همه نقدها به عملکرد دولت و مجلس، مسیراصلاح و توسعه کشور را در مشارکت همه آحاد جامعه در انتخابات پیش رو می‌داند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه در گیلان صندوق انتخابات را مشروعیت بخشی نظام دانست و گفت: با آنکه مردم خواهان جمهوری اسلامی بودند اما، امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۷، حدود ۵۰ روز بعد از پیروزی انقلاب بلافاصله انتخابات را برگزار کرد تا با صندوق‌های آرا به جمهوری اسلامی مشروعیت ببخشد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی همچنین از مردم خواست: به رغم همه مشکلات موجود در کشور، به پای صندوق‌های رای بیایند.

وی با اشاره به اینکه ما به ۲۳۰ هزار شهید در کشور بدهکاریم تصریح کرد: ما با هر گونه اقدامی که دشمن شاد کن باشد، مخالفیم و اهتمام ما با تمام نقصان‌ها و مشکلات آمدن به پای صندوق‌های رای است.

دبیر حزب اعتدال و توسعه در گیلان شرکت در انتخابات را مایه خوشحالی شهدا، امام شهدا و اطاعت از فرامین رهبرمعظم انقلاب عنوان کرد و افزود: مشارکت در انتخابات به دشمنان خارجی می‌فهماند اگر ما ایرانیان در هر بخشی مشکلی و اختلاف نظری داریم درون خانوادگی است و به هیچ نیروی خارجی ارتباط ندارد.

نماینده سابق مردم رشت در دوره‌های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «افراد چه قهر کنند و چه قهر نکنند، چه رای بدهند و چه ندهند» مجلس دوازدهم با حضور مردم شکل می‌گیرد، گفت: نباید فقط نقد کننده باشیم و به حرف معاندان و براندازان نظام گوش کنیم بلکه برای داشتن مجلس قوی و اثرگذار باید همه حضور پررنگ داشته باشیم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی همچنین تصریح کرد: امیدواریم شورای نگهبان هم از نظارت استصوابی به شیوه‌ای استفاده کند که با حضوراکثریت متقاضیان نمایندگی مجلس، انتخابات پرشور مردمی در اسفند ۱۴۰۲ رقم بخورد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=38559

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics